۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۶۹۷۰۸۶
مدیرعامل مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق اعلام کرد؛

فراخوان رویداد ملی ایده پردازی و ظرفیت‌شناسی "کاریزمن ۵"

فراخوان رویداد ملی ایده پردازی و ظرفیت‌شناسی
حجت الاسلام قطبی به ارائه گزارشی از رویداد ملی ایده پردازی و ظرفیت‌شناسی "کاریزمن ۵" پرداخت و گفت: شرکت های خلاق باید میدان دار فعالیت های فرهنگی باشند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت برگزاری رسا، حجت الاسلام محمد قطبی، مدیرعامل مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق در نشست خبری رویداد ملی ایده پردازی و ظرفیت شناسی کاریز من 5 که در مرکز همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: رویداد ملی ایده پردازی و ظرفیت شناسی کاریزمن 5 با موضوع پیمانکاری خلاق فرهنگی به پذیرش و حمایت از ایده های برتر در شتاب دهنده سه دال و پذیرش ظرفیت های برتر در شبکه ملی فناوران فرهنگی می پردازد.

وی با توجه به اینکه در گذشته مرسوم بود نهادها فعالیت های فرهنگی را با استخدام نیروی انسانی انجام می دادند، اظهار کرد: آرام آرام با توجه به نیاز، تکثر و مدل های متنوع در دستگاه های فرهنگی کار به جایی رسیده است که کار به سمت پیمانکاری رفته است.

حجت الاسلام قطبی با اشاره به اینکه امروزه سبک فعالیت ها در قالب کارفرمایی برون سپاری می شود، اذعان کرد: در این رویداد دو هدف و تحول گرایی دنبال می شود که شرکت های فعال کار را به عهده بگیرند و شرکت های خلاق در طراحی و تعریف دستگاه ها هم حضور خلاقانه داشته باشند.

مدیرعامل مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق با توجه به ضرورت واگذاری طراحی برنامه های فرهنگی توسط شرکت های خلاق تصریح کرد: می خواهیم پیمانکاران فعال به شرکت های فعال خلاق تبدیل شوند تا بتوانند میدان داری و ایده پردازی کنند.

وی با تاکید براینکه اگر خواهیم تحولی در عرصه فرهنگ و فعالیت های فرهنگی ایجاد کنیم باید فرصت ها را به شرکت های خلاق بسپاریم، عنوان کرد: میدان دار فعالیت های فرهنگی باید شرکت های خلاق باشند.

حجت الاسلام قطبی با این بیان که مخاطبین ما کسانی خواهند بود که ایده خلاقانه یا طرح آماده و یا شرکت کاملی هستند که احساس می کنند می توانند شرکت خلاقی باشند، خاطرنشان کرد: اگر در مرحله ایده باشند کمک خواهند شد تا به طرح کامل برسند اما اگر شرکت های کاملی از نظر ایده و طرح بودند مستقیم در شبکه ملی فعالان فرهنگی قرار می گیرند.

گفتنی است، مهلت ارسال ایده تا 15 دی ماه است و جهت اطلاعات بیشتر و ثبت ایده باید به سایت کاریزنگار kariznegar.ir مراجعه کرد.

نشست خبری رویداد ملی ایده پردازی و ظرفیت شناسی کاریز مَن ۵ برگزار شد

 

ارسال نظرات