۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰
کد خبر: ۶۹۷۱۲۵
حجت الاسلام سیدباقری اعلام کرد؛

فراخوان مقالات همایش ملی حکمرانی اسلامی

فراخوان مقالات همایش ملی حکمرانی اسلامی
حجت الاسلام سیدباقری از انتشار فراخوان مقالات همایش ملی حکمرانی اسلامی به همت گروه سیاست پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدکاظم سیدباقری مدیر گروه سیاست پژوهشکده نظام‌های اسلامی و دبیر علمی همایش ضمن اعلام خبر فراخوان مقالات همایش ملی حکمرانی اسلامی، گفت:‌ همایش ملی حکمرانی اسلامی به همت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ در قم برگزار می‌شود.

وی افزود: ماهیت و مولفه‌های حکمرانی اسلامی، حکمرانی و نظام‌های معرفتی اسلام، حکمرانی و تجربه نظام جمهوری اسلامی و حکمرانی مجازی از جمله محورهای این همایش ملی است.

حجت الاسلام سیدباقری ابراز کرد: مهلت ارسال چکیده مقالات تا پایان دی ماه ۱۴۰۰ و مهلت ارسال اصل مقالات نیز تا پایان بهمن سال ۱۴۰۰ تعیین شده و زمان برگزاری همایش نیز برای اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ برنامه ریزی شده است.

فراخوان مقالات همایش ملی حکمرانی اسلامی منتشر شد

وی با دعوت از جامعه علمی کشور برای ارسال مقالات خود به دبیرخانه همایش همچنین افزود:‌ مقالات دریافتی از سوی دبیرخانه همایش ارزیابی گردیده و طی مجلداتی چاپ و منتشر می‌شود و مجموعه مقالات منتخب با حضور اساتید و علما در روز برگزاری همایش رونمایی خواهد گردید.

لازم به ذکر است که علاقه‌مندان جهت تماس با دبیرخانه همایش ضمن ارتباط با آدرس قم، بلوار پانزده خرداد، خیابان شهید میثمی، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، گروه سیاست، می توانند با صندوق پستی alisafari@iict.ac.ir مکاتبه و یا با شماره ۰۲۵۳۷۶۰۳۵۷۱ داخلی 127 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظرات