۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۶۹۷۲۱۰
نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری:

خدمات آیت الله صادقی در لرستانی ماندگار خواهد ماند

خدمات آیت الله صادقی در لرستانی ماندگار خواهد ماند
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین نیازی با اشاره به خدمت بیش از 70 سال آیت الله صادقی در لرستان گفت: خدمات آیت لله صادقی در لرستانی ماندگار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین هاشم نیازی، بعدازظهر امروز در آیین گرامیداشت ارتحال آیت‌الله حاج شیخ عباسعلی صادقی که در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار شد، گفت: خدمات ارزشمند آیت‌الله حاج شیخ عباسعلی صادقی در استان ماندگار است.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری به ولایتمداری مردم استان لرستان اشاره کرد و افزود: مردم لرستان همواره پیرو ولایت فقیه می‌باشند و قدردان زحمات این عالم بزرگوار در استان و حوزه علمیه هستند.

وی عنوان کرد: آیت الله صادقی در زمان خفقان قبل از انقلاب این شخصیت بزرگ روستا به روستا برای رسیدگی به مسائل شرعی و صلح و آرامش مردم تلاش کرد و با اخلاص در خدمت شهروندان بود.

حجت الاسلام والمسلمین نیازی فقدان آیت‌الله صادقی را بسیار سخت عنوان و بیان کرد: بیان و تبیین ابعاد شخصیتی آیت الله صادقی برای طلاب جوان امری ضروری برای تربیت نسلی انقلابی است.

آیت‌الله حاج شیخ عباسعلی صادقی، استاد حوزه و تربیت طلاب لرستان روز جمعه ۱۲ آذرماه به علت کهولت سن در ۹۶ سالگی در بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد درگذشت./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات