۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۶۹۷۲۸۲
رییس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اصفهان:

جشنواره تجلیل از مبلغان اهل قلم برگزار می‌شود

جشنواره تجلیل از مبلغان اهل قلم برگزار می‌شود
اصفهان ـ شجاعی گفت: جشنواره تجلیل از مبلغان اهل قلم در راستای شناسایی و تجلیل از مبلغان اهل قلم خواهر و برادر استان اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، مجید شجاعی رییس اداره آموزش‌های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه گفت: در راستای شناسایی و تجلیل از مبلغان اهل قلم خواهر و برادر استان اصفهان که مؤلف کتاب چاپ شده هستند، جشنواره تجلیل از مبلغان اهل قلم برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت کتاب و کتابخوانی می فرمایند «در اهمیت عنصر کتاب برای تکامل جامعه انسانی، همین بس که تمامی ادیان آسمانی و رجال بزرگ تاریخ بشری، از طریق کتاب جاودانه مانده اند و روابط فرهنگی جامعه بشری نیز از پوشش کتاب و مبادلات فرهنگی تقویت شده است».

شجاعی خاطرنشان کرد: کتاب، محصول تجربه‏ ها و خلاقیت های انسان است که در انتقال دانش و مطمئناً پدید آوردن آثار علمی و فرهنگ مکتوب از توصیه ‏های مهم اولیای دین است که به گسترش دانش و به عنوان یک میراث فرهنگی برای نسل ‏های آینده ماندگار می ‏شود.

رییس اداره آموزش‌های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: به همین منظور معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در نظر دارد جشنواره «تجلیل از مبلغان اهل قلم» و در ادامه با برپایی نمایشگاه آثار، ویژه مبلغان خواهر و برادر استان اصفهان برگزار نماید.

وی با بیان اینکه این جشنواره در هفته آخر آذر ماه 1400 مصادف با هفته پژوهش برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در صورت پذیرش نهایی، تحویل یک جلد کتاب برای برپایی نمایشگاه الزامی است.

رییس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به این که تألیف مشترک نیز مورد قبول جشنواره می باشد، گفت: آخرین مهلت ثبت نام دهم آذر ماه 1400 می باشد و علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند اطلاعات خود را در نشانی اینترنتی dte.bz/ketab ثبت نمایند./1304/پ210/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات