۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۶۹۷۳۳۲
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

برای رفع موانع ازدواج و اشتغال جوانان اقدام اثرگذاری صورت نگرفته است

برای رفع موانع ازدواج و اشتغال جوانان اقدام اثرگذاری صورت نگرفته است
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: در طول حضورم در کرمانشاه با ۶ استاندار درباره معضلات بیکاری وازدواج گفتگو داشته ام، ولی تاکنون در این زمینه هیچ کاری انجام نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما شب گذشته در دیدار جمعی از اساتید و دانشجویان بسیجی دانشگاه های کرمانشاه اظهار داشت: یکی از مهمترین دغدغه های دانشجویان مساله اشتغال و ازدواج است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: باید اذعان کرد که بیکاری در سطح جامعه بسیار زیاد است و همین امر خود باعث به وجود آمدن بسیاری از ناهنجاری ها و بدرفتاری ها می شود، بنابراین انتظار داریم که دولتمردان و مسؤولان در این زمینه اندیشه کنند و راهکاری مناسب و البته عملی ارائه دهند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود افزود: آمارهای بیکاری در استانی همانند کرمانشاه با وجود موقعیت خاص اقتصادی، کشاورزی و... به هیچ وجه زیبنده این استان نیست، لذا باید اولین و مهمترین دغدغه مدیران این خطه رفع بیکاری باشد.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در طول حضورم در کرمانشاه با 6 استاندار درباره معضلات بیکاری و کاهش ازدواج جوانان گفتگو داشته ام ولی متاسفانه تاکنون در این زمینه هیچ کار خاصی انجام نشده است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به اینکه دانشگاه ها همواره یکی از ارکان انقلاب اسلامی محسوب می شوند، تاکید کرد: با شروع مبارزات امام راحل علیه نظام ستم شاهی در سال 1342 دانشجویان و روحانیون نیز مبارزات آزادیخواهانه خود را آغاز کردند و اندیشه های بزرگانی به مانند شهید مطهری، بهشتی و... به دانشجویان مبارزه سرایت کرد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه باید به دانشجو اجازه اظهار نظر داد، خاطرنشان کرد: بنده آماده حضور در هرگونه نشست دانشجویی داریم و دوست دارم که پای درد دل این نسل فرهیخته بنشینم./1400/پ210/

ارسال نظرات