۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۶۹۷۳۵۵
یادداشت؛

پخش تیزر تبلیغاتی فیلم انگلیسی «بانوی بهشت» در سایه غفلت برخی افراد

پخش تیزر تبلیغاتی فیلم انگلیسی «بانوی بهشت» در سایه غفلت برخی افراد
فیلم بانوی بهشت به علت تحریف های بزرگی که بر علیه اهل سنت در آن وجود دارد تلاش دارد زمینه ساز جنایات بیشتر تروریست های تکفیری علیه شیعیان در جهان شود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، اخیرا تبلیغاتی به زبان انگلیسی در فضای مجازی خصوصا در برخی از کانالهای مذهبی پخش میشود که تبلیغ یک فیلم با سوژه حضرت زهرا(س) است.

این فیلم که توسط یک شرکت فیلم سازی انگیسی به نام شرکت خصوصی انلایتند کینگدم (به انگلیسی: enlightened kingdom) و به نویسندگی یکی از سردمداران تندرو و مزدور دربار ملکه انگلیس و جریان شیعه انگلیسی به نام یاسر حبیب ساخته شده است با محوریت توهین به اهل سنت و ایجاد اختلاف و خونریزی بین شیعه و سنی با هزینه ۱۵ میلیون دلار تهیه و قرار است نمایش آن در جهان از کشور آمریکا آغاز شود.

این فیلم به علت توهین ها و تحریف های بزرگی که بر علیه اهل سنت در آن وجود دارد تلاش دارد زمینه ساز جنایات بیشتر تروریست های تکفیری و وهابی علیه شیعیان در جهان  شود.

مراجع بزرگ تقلید شیعه در ایران از جمله حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی، صافی گلپایگانی و جعفر سبحانی این فیلم را تلاشی برای ایجاد شکاف و اختلاف بین مذاهب اسلامی دانسته و تماشا و انتشار آن را حرام اعلام کرده‌اند.

دریادار علی شمخانی رییس شورای عالی امنیت ملی نیز در موضع علنی درباره این فیلم اعلام کرد: راز اعتلای اسلام ناب، وحدت و تقریب مذاهب است. سیاست‌های محور غربی، عبری، عربی ذیل راهبرد اختلاف‌افکنی، روزی با تاسیس داعش و ریختن خون ملت‌های مسلمان و روزی با ساخت فیلمی به نام بانوی بهشت دنبال می‌شود.

ساترا نیز پخش رسانه‌ای و اینترنتی این فیلم را در ایران ممنوع اعلام کرد و گفت: این فیلم به دلیل داشتن محتوایی با موضوعات نفرت‌ پراکنی، تفرقه افکنی، تهییج تعصبات نژادی و به منظور توهین به مذاهب اسلامی، وحدت جهان اسلام را مورد حمله قرار می‌‌دهد و کاملا ناقض دستورالعمل‌‌های محتوایی ساتراست، به همین علت انتشار آن در همه رسانه‌‌های صوت و تصویر فراگیر ممنوع است.

متاسفانه تیزر تبلیغی این فیلم انگلیسی در سایه کم اطلاعی و غفلت مومنین و به صورت گسترده در فضای مجازی پخش گردیده است‌ بدون آنکه توزیع کنندگان تبلیغات این فیلم در فضای مجازی از اهداف سازندگان آن اطلاع داشته باشند.

منبع: کانال حجت الاسلام حمید رسایی

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی
Iraq
۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷
لعنت به آخوندای انگلیسی
0
0