۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲
کد خبر: ۶۹۷۴۱۵
امام جمعه موقت کاشان:

تدابیر داهیانه رهبر انقلاب همه توطئه های دشمنان را خنثی کرده است

تدابیر داهیانه رهبر انقلاب همه توطئه های دشمنان را خنثی کرده است
اصفهان - حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: امروز دشمن مقابل رهبری ایران مات و مبهوت مانده و رهبری سال‌ها است دشمن را پشت دروازه‌های کشور نگهداشته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار شب گذشته در دیدار با خانواده شهیدان اسلامی تبار با اشاره با اینکه انتهای حرکت در مسیر حق بهشت است، گفت: بهشت درسایه ثبات قدم در مسیر حق است و لازمه شناخت این راه، حرکت دراین مسیر و دفاع از حق است.

وی دفاع از حق را نمونه بارز از قرار داشتن در این مسیر دانست و افزود: برخی که درجریان فتنه ۸۸ با این تفکر که بی تفاوت باشند خود را کنار کشیدند در واقع از مسیر حق خارج شدند.

حجت الاسلام اسلامی تبار با بیان اینکه به غیر از دو جبهه حق و باطل، جبهه سومی وجود ندارد اظهار داشت: انسان اگر در مسیر حق قرار نداشته باشد مطمئنا در مسیر باطل خواهد بود و مسیر سومی وجود ندارد.

وی حرکت در مسیر حق و دفاع از حق را سبب عزت انسان دانست و عنوان کرد: امام حسن عسکری(ع) می‌فرماید، ترک حق و انحراف از مسیر حق سبب ذلت است.

امام جمعه موقت کاشان شناخت از دوست و دشمن را یکی از ابزار قرارداشتن در مسیر حق دانست و گفت: انسان برای اینکه در مسیر حق ثابت قدم باشد هم باید دشمن شناس وهم توطئه شناس باشد، چرا که اگر دشمن را بشناسد، اما توطئه‌های دشمن را نشناسد از مسیرحق خارج خواهد شد.

به گفته وی در مبارزه با باطل و در دفاع از حق انسان باید حقگو و حق جو و حق پذیر باشد و مدافع حق باشد و با باطل مبارزه کند.

وی با بیان اینکه عدم شناخت از دشمن سبب خواهد شد جای دوست و دشمن عوض شود و به جای اینکه دشمن را هدف قراردهد دوست را هدف قراردهد، افزود: در چنین مواقعی که جای دشمن با دوست عوض می‌شود نیاز به هوشیاری است.

حجت الاسلام اسلامی تبار همچنین با اشاره به اینکه ملت ایران اخیرا دو توطئه بزرگ را با هوشیاری خنثی کرد، یادآور شد: با روی کارآمدن طالبان درافغانستان و قیام پنجشیر برخی در ایران خواستار دفاع از جبهه مقاومت ملی افغانستان به رهبری احمد مسعود در پنجشیر شدند و همزمان با این توطئه نا آرامی‌های مرزی ایران و آذربایجان را رقم زدند.

وی ادامه داد: دشمن در این توطئه به دنبال کلید زدن جنگ افغانستان و ایران و درگیر کردن ایران بود تا بتواند از طریق آذربایجان تروریست‌های داعش را وارد ایران کند، اما هوشیاری رهبر معظم انقلاب و تبیعت ملت ایران از رهبری هر دو توطئه بزرگ را خنثی کرد.

امام جمعه موقت کاشان همچنین حمله سایبری دشمن به سامانه سوخت در ایران را نیز در راستای افزایش قیمت بنزین واغتشاش در دولت گذشته دانست و افزود: این توطئه دشمن نیز با هوشیاری ملت ایران و اطلاع رسانی به هنگام به موقع خنثی شد.

حجت الاسلام اسلامی تبار با اشاره به رویکرد دشمن از جنگ سخت به جنگ نرم فرهنگی، گفت: یکی از برنامه‌های امروز دشمنان نظام و اسلام تهاجم فرهنگی است و دراین تهاجم خانواده‌ها را به شدت هدف قرارداده است و برای متلاشی کردن بنیان خانواده در کشور‌های اسلامی به ویژه ایران تلاش می‌کند.

وی ترویج پدیده سگ گردانی در بین خانواده‌های ایرانی را تهاجم فرهنگی دشمن در جنگ نرم با ایران دانست و ابراز داشت: امروز دشمن به دنبال جایگزین کردن سگ گردانی به جای فرزندآوری است.

امام جمعه موقت کاشان تأکید کرد: امروز دشمن در فضای مجازی اعتقادات و اخلاق و دیانت و ارزش‌های اصیل خانواده اسلامی را مورد هدف قرار داده است.

وی یکی از راه‌های ثبات قدم در مسیر حق را اطاعت و تبعیت مطلق ازرهبر معظم انقلاب دانست و با تأکید بر اینکه باید شکرگذار این نعمت بزرگ بود، افزود: امروز دشمن مقابل رهبری ایران مات و مبهوت مانده است و رهبری ایران سال‌ها است دشمن را پشت دروازه‌های کشور  نگهداشته است./۱۳۰۷/پ210/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات