۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۶۹۷۴۲۷

روش‌های قدیمی و جدید حذف فالوور‌های توییتر

روش‌های قدیمی و جدید حذف فالوور‌های توییتر
اگر دوست ندارید شخصی شما را در توییتر دنبال کند؛ اما نمی‌خواهید او را بلاک کنید، راهی برای این کار وجود دارد.
‏به گزارش  خبرگزاری رسا به نقل از جام جم آنلاین، توییتر یکی از پرکاربردترین شبکه‌های اجتماعی در دنیای امروزی است که روزانه میزبان میلیون‌ها توییت است. وجود شبکه‌های اجتماعی متنوع می‌توانند برای کاربران بسیار زمان گیر باشد، حال ممکن است که شما قصد داشته باشید که نام کاربری  را در توییتر حذف کنید، گزینه حذف فالوور فقط در سایت دسکتاپ و موبایل توییتر در دسترس است. این گزینه هنوز در توییتر برای اندروید یا iOS در دسترس نیست.  

روش‌های قدیمی و جدید حذف فالوور‌های توییتر

توییتر قابلیت حذف فالوور‌ها را در سپتامبر ۲۰۲۱ راه‌اندازی کرده است. پیش از این، اگر می‌خواستید فالوور را حذف کنید، باید آن‌ها را مسدود می‌کردید. انجام این کار اساساً آن کاربر را از فهرست فالوور‌های شما حذف و از دنبال کردن مجدد آن‌ها جلوگیری کرد و همچنین توییت‌های شما را از آن‌ها پنهان کرد.

در روش جدید حذف فالوورها، می‌توانید بدون بلاک کردن یک نفر را از فهرست فالوور‌های خود حذف کنید. توییتر  هنگام حذف کاربر از فهرست فالوور‌های خود اطلاع نمی‌دهد. با این حال، ممکن است متوجه شوند که دیگر شما را دنبال نمی‌کنند و سپس می‌توانند دوباره شما را دنبال کنند. اگر نمی‌خواهید قادر به دنبال کردن شما باشند، باید آن‌ها را مسدود کنید.

دنبال کنندگان توییتر خود را در دسکتاپ حذف کنید

برای حذف یک دنبال کننده از نمایه توییتر خود در رایانه Windows ،Mac ،Linux یا Chromebook، از وب سایت دسکتاپ Twitter استفاده کنید.
با باز کردن یک مرورگر وب در رایانه خود و راه‌اندازی سایت توییتر شروع کنید. اگر قبلاً وارد حساب کاربری خود نشده‌اید وارد شوید.
صفحه نمایه شما باز می‌شود. در اینجا، در زیر اطلاعات نمایه خود، روی «Followers» کلیک کنید تا فهرست فالوور‌های خود را ببینید.
در صفحه فالوور دنبال کننده‌ای را که می‌خواهید حذف کنید پیدا کنید. سپس در کنار نام آن کاربر، روی سه نقطه کلیک کنید.
در منوی سه نقطه، روی «Remove this Follower» کلیک کنید.
اعلان «Remove this Follower» را خواهید دید. در اینجا، گزینه «Remove» را کلیک کنید.
توییتر هیچ پیام دیگری را نشان نمی‌دهد و بلافاصله آن کاربر را از فهرست دنبال کنندگان شما حذف می‌کند. کاربر انتخابی شما اکنون از فهرست دنبال کنندگان توییتر شما حذف شده است.
دنبال کنندگان توییتر خود را در موبایل حذف کنید
اگر از گوشی‌های آیفون، آیپد یا اندروید استفاده می‌کنید، از سایت موبایل توییتر برای حذف فالوور از حساب خود استفاده کنید.
برای انجام این کار، ابتدا یک مرورگر وب روی گوشی خود باز و سایت توییتر را راه‌اندازی کنید. وارد حساب توییتر خود شوید.
در گوشه سمت چپ بالای توییتر، روی نماد نمایه خود ضربه بزنید.
منوی «Account Info» از سمت چپ باز می‌شود. در اینجا، «Followers» را انتخاب کنید.
در صفحه فالوورها، فهرستی از همه افرادی که شما را دنبال می‌کنند را خواهید دید. برای حذف شخصی از این فهرست، او را در فهرست پیدا کنید و روی سه نقطه کنار نامش ضربه بزنید.
در منوی سه نقطه، روی «Remove this Follower» ضربه بزنید.
یک پیام «Remove this Follower» باز می‌شود. در اینجا، «Remove» را انتخاب کنید.
ارسال نظرات