۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۶۹۷۵۰۹
وقتی تقوا فراموش می‌شود؛

هتاکی مسیح با رمز طالبان

هتاکی مسیح با رمز طالبان
وضعیت جبهه اصلاحات در کشور به‌نحوی است که در هیچ‌وقت کمترین منفعتی را در حمایت از انقلاب نداشته‌اند و همیشه به‌صورتی ناپسند و وقیحانه به خدمتگزاران انقلاب توهین کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، وضعیت جبهه اصلاحات به‌جایی رسیده است که هر بار مواضع و تحرکات جریان غربگرا در کشور رصد می‌شود، ناخودآگاه ضرب المثل معروف آفتابه لگن هفت دست، شام و ناهار هیچی تداعی می‌شود. از وقتی که طالبان در افغانستان قدرت گرفت، همین‌هایی که هیچ وقت برچسب "مدافعان اسد" از دهانشان نمی‌افتاد، برای دولت فعلی افغانستان که یک دولت کاملاً آمریکایی بود ادعای حمایت کردند. این بار فضا را به سمتی سوق می‌دادند تا یک نبرد تمام عیار میان طالبان و نیروهای مسلح ایران رقم بخورد.

هنگامی که طرح و برنامه اصلاحات برای ایجاد یک درگیری و منازعه جدید در میدان نبرد با شکست روبرو شد، همسو با رسانه‌هایی همچون ایران اینترنشنال، من‌وتو و بی‌بی‌سی اقدام به تخریب جریان حزب اللهی کشور با برچسب طالبانی‌گری کردند. نکته جالب اینجاست که وقتی سیر فعالیت‌های اکانت‌های مرتبط با گروه‌های سایبری منافقین در اینستاگرام و توییتر رصد دقیق می‌شود، به‌راحتی می‌توان فهمید که القای تشابه طالبان افغانستان و حزب اللهی‌های ایران، یک باور سازماندهی شده از سوی دشمنان خارج نشین است.

جای تعجب اینجاست که ادامه خطوط القاسازی چنین باورهایی، در داخل کشور آن هم با رسانه‌های رسمی و غیر رسمی؛ اما منتسب به افراد رسمی دنبال می‌شود. چنان که در مناظرات انتخابات 1400 به‌صورت واضح مشاهده شد که یکی از نامزدها به صراحت یکی از برچسب‌های منافقین نسبت به آیت الله رئیسی را به زبان آورد. برچسبی که خلاف تقوا و قانون درباره آیت الله رئیسی مطرح شد و رسانه‌های معاند نیز دوباره این خط را پیگیری کردند.

هتاکی مسیح با رمز طالبان

این بار نیز تکرار دوباره ادبیات و خطوط دشمن در یکی از رسانه‌های رسمی کشور، برای کسانی که با شیوه و مشی افرادی که سردمداری چنین رسانه‌هایی را برعهده دارند آشنا هستند، جای تعجب چندانی ندارد. البته سؤال اینجاست که چه سازوکاری در انتخاب و اعطای مدیریت رسانه‌ای مزین به نام مقدس «جمهوری اسلامی» وجود دارد تا در چنین رسانه‌ای یکی از مسؤولان جمهوری اسلامی با یکی از نیروهای طالبان مورد قیاس قرار بگیرد!؟

آقای مهاجری چند خبر درباره اقدامات همفکران شما در فتنه سال ۱۳۸۸ علیه نیروهایی که حافظ امنیت و نوامیس شما بودند، خواندید و آن‌ها را منصفانه و واقعی کار کردید؟ یا از چنین رفتارهای وحشیانه اصلاحات در کف خیابان‌های تهران اطلاعی ندارید یا خودتان را به بی‌اطلاعی می‌زنید. بی‌شک تک تیرانداز طالبان که با شهردار فعلی تهران مقایسه کردید، کمترینش در شأن افراد و تفکری است که دوازده سال پیش، نیروهای بسیج را برهنه می‌کردند و آتش می‌زدند.

هتاکی مسیح با رمز طالبان

به آقای مهاجری و سایر همفکران و هم‌جهت‌های ایشان پیشنهاد می‌شود حداقل به شاگردانتان خبرنگاری جنگ بیاموزید و به آن‌ها سفارش کنید که این سلسله آموزش را ادامه دهند تا شاید یک روزی با تشکیل و ورود تیپ اصلاحاتیون به جنگ با طالبان به‌عنوان ارگان رسانه‌ای این تیپ در جبهه نبرد با طالبان حضور یابند؛ چون آفتابه لگنتان هفت دست است؛ اما شام و ناهارتان هیچ!

محمدحسین کتابی
ارسال نظرات