۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۶۹۷۵۱۶
با حضور حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی؛

فروشگاه مجازی بنیاد الهادی وابسته به مرکز خدمات حوزه‌های علمیه افتتاح شد

فروشگاه مجازی بنیاد الهادی وابسته به مرکز خدمات حوزه‌های علمیه افتتاح شد
مراسم افتتاح فروشگاه مجازی بنیاد الهادی وابسته به مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با حضور رئیس این مرکز برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، فروشگاه مجازی بنیاد الهادی وابسته به مرکز خدمات با حضور حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی رئیس مرکز افتتاح شد.

رئیس مرکز خدمات حوزه در این مراسم با اشاره به رویکرد مرکز خدمات در تسهیل خدمات به طلاب با رویکرد فناورانه گفت: تأسیس فروشگاه اینترنتی مرکز خدمات در بستر سامانه سخا کار بسیار ارزشمندی است و از مدیرعامل بنیاد الهادی و همکاران ایشان برای راه اندازی این فروشگاه قدردانی می‌کنم.

وی بیان کرد: فروشگاه‌های دیگری که در کشور با رویکرد اقساطی فعالیت می‌کنند معمولاً کالاها را با سود بالایی ارائه می‌کنند ولی مرکز خدمات درصدد است که کالاها با قیمت کارخانه و حتی به صورت تقسیطی در این فروشگاه ارائه شود.

همچنین، مصطفی آراسته معاون رفاه بنیاد فرهنگی و رفاهی الهادی درباره نحوه فعالیت فروشگاه اینترنتی بنیاد الهادی مرکز خدمات گفت: با توجه به نیاز ضروری خانواده‌های طلاب و روحانیون در سطح کشور به لوازم خانگی و کالای دیجیتال و با تأکید رئیس مرکز خدمات، فروشگاه مجدداً فعالیت خود را آغاز کرده است و به صورت فروش اینترنتی ان‌شاء‌الله پاسخگوی نیاز طلاب و روحانیون محترم در سطح کشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه فروشگاه به صورت قسطی و بدون نیاز به مراجعه طراحی شده است، تصریح کرد: طلاب عزیز می‌توانند وارد سامانه سخای مرکز خدمات شوند و با انتخاب گزینه فروشگاه، کالاهایی را که به نمایش گذاشته شده است، ملاحظه و انتخاب کنند.

معاون رفاه بنیاد فرهنگی و رفاهی الهادی ادامه داد: ضامن به صورت مجازی فرم مربوطه را تأیید می‌کند و بدون نیاز به مراجعه به مرکز، مراحل خرید قسطی و ضمانت انجام می‌شود؛ خرید از فروشگاه به سفته، چک، اسناد ضمانتی و اوراق فیزیکی نیاز ندارد و به صورت کاملاً مجازی انجام خواهد شد.

وی گفت: کلیه کالاهایی که در این فروشگاه عرضه می‌شود تولید داخل کشور است و از کارخانه به صورت مستقیم برای آدرس طلاب در سطح کشور ارسال می‌شود.

آراسته بیان کرد: ماهیت فروشگاه کاملاً اینترنتی است ولی با توجه به اینکه ممکن است نیاز باشد خانواده‌ها کالاها را از نزدیک مشاهده کرده و انتخاب کنند، نمایشگاهی در نمایندگی مرکز خدمات پردیسان راه‌اندازی شده است و طلاب می‌توانند نمونه کالا را در این نمایشگاه مشاهده کنند.

وی ادامه داد: درصدد هستیم نمایشگاهی نیز در مشهد مقدس و در طبقه زیرزمین مجتمع ولایت دایر شود و طلاب استان خراسان رضوی و همچنین زائران حرم امام رضا(ع) از این نمایشگاه بازدید کرده و درخواست‌های خود را ثبت کنند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱
گفته می شود که طلاب در بدترین شرایط اقتصادی به سر می برند و مشکلات مالی عدیده ای دارند و اکثر طلاب خانه مسکونی ملکی ندارد و مستأجرند ولی وقتی به سایت این فروشگاه اینترنتی مرکز خدمات مراجعه می کنیم اغلب اجناس بسیار لوکس و گران قیمت هستند ممکن است برخی طلاب که تجربه فروشگاه مرکز خدمات در زمان ریاست سید ابوالحسن نواب را داشته اند که فروش اجناس تکی و اجناس با قیمت های ارزان قیمت در آن وجود داشت تصور کنند این فروشگاه مانند فروشگاه زمان قدیم مرکز خدمات جنس ها را تکی می فروشد یا جنس ارزان قیمت هم دارد خیر این طور نیست بلکه فروشگاه مملو از اجناس لوکس بسیار بسیار گران است. بطور مثال وقتی شما لوازم آشپزخانه را در سایتی مثل دیجی کالا بررسی می کنید لوازم آشپزخانه بسیار ارزان را پیدا می کنید یا بطور مثال یک عدد قابلمه تکی می توانید خرید کنید ولی در سایت اینترنتی فروشگاه مرکز خدمات باید سرویس بیست و سه پارچه لوازم آشپزخانه را خرید کنید. سرویس بیست و سه پارچه لوازم آشپزخانه به درد کدام طلبه می خورد؟ به نظر می رسد اگر مرکز خدمات می توانست قراردادی با سایتهایی مثل دیجی کالا ببندد تا خرید قسطی از این سایتها صورت بگیرد مناسب تر بود چون این سایتها مثل دیجی کالا مثل فروشگاه مرکز خدمات در زمان قدیم یعنی دوره سید ابوالحسن نواب مملو از اجناس بسیار ارزان هستند ولی اجناس فروشگاههای فعلی مرکز خدمات حوزه عموماً فوق العاده گران و لوکس هستند و برای طلابی که در تأمین خوراک روزانه و اجازه مسکن خود مانده اند خرید این کالاها مثل بیست و سه پارچه قابلمه منطقی نیست تقریباً نود درصد طلاب یا بچه ندارند یا یک یا دو بچه دارند ماشین لباسشویی ده کیلویی به درد کدام طلبه می خورد؟ ماشین ظرفشویی چهارده نفره واقعاً یک نیاز لازم و ضروری است یا یک کالای لوکس است؟ تنها کولر آبی موجود هشت هزار است. خانه کدام طلبه آنقدر بزرگ است که کولر آبی هشت هزار لازم داشته باشد؟
12
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷
کار جالبی است
3
1
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷
سلام خوب لینک ورود به این فروشگاه مجازی را هم بگذارید
1
0
عرفان
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷
عزیز جان خب لینک رو بگذار
3
0