۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۶۹۷۶۴۶
مدیر شعب بانک مهر ایران در استان قم خبر داد؛

طرح کالا کارت نمادی بی نظیر در حمایت از تولید ایرانی است

طرح کالا کارت نمادی بی نظیر در حمایت از تولید ایرانی است
مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در قم با بیان اینکه طبق الزام بانک مرکزی جریمه دیرکرد می گیریم، گفت: منابع حاصل از آن خرج امور عام المنفعه نظیر بیمه روستاییان می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید حسین دامادی به مناسبت چهاردهمین سالگرد تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: این بانک در طی 14 سال از زمان تاسیس خود ثابت کرده که نظام بانکی مبتنی بر قرض الحسنه با برکت و سودآور است.

وی مشتریان بانک مهر ایران را خوش حساب ترین مشتریان بانکی معرفی کرد و گفت: تعداد مشتریانی که نسبت به بازپرداخت تسهیلات دریافتی بد حسابی می کنند کمتر از یک درصد هستند و این نشان می دهد، قریب به اتفاق مشتریان ما، ترویج گران نظام بانکداری اسلامی و فرهنگ متعالی قرض الحسنه می باشند.

این پیشکسوت نظام بانکی از مشارکت استان قم در خرید و اهدای 350 قلم تجهیزات پزشکی مقابله با کرونا در سال جاری خبرداد و گفت: این اقلام پزشکی که چیزی حدود 800 میلیون تومان ارزش دارد به نیت سلامتی مردم قم و تقدیر از کادر درمان به دانشگاه علوم پزشکی استان اهدا شد.

بانک مهر ایران پیشتاز مقابله با کرونا

مدیر شعب بانک مهر ایران در استان قم از اعطای تسهیلات ویژه سرپرستان خانوار مبتلا به کرونا با تاییدیه و معرفی وزارت اقتصاد و دارایی خبرداد و افزود: خدمات ما در مقابله با ویروس کرونا و حمایت از مردم  آسیب دیده به اینجا ختم نمی شود و در اقدامی تازه در نظر داریم به سرپرستان خانوار نیازمندی که درگیر کرونا شده اند وام 100 میلیون ریالی با اقساط 36 ماهه بدهیم.

دامادی با بیان اینکه کارکنان بانک مهر ایران خدمت به فرهنگ قرض الحسنه و توسعه بانکداری اسلامی را خدمتی با ارزش تلقی می کنند،گفت: خوشبختانه به برکت نظام قرض الحسنه در حال حاضر سرمایه بانک مهر ایران از 15هزار میلیارد ریال در سال 86 به 41 هزار میلیارد ریال رسیده  و پیش بینی می شود تا پایان سال ان شاء الله به 50 هزار میلیارد ریال برسد.

اعطای هزار وام بدون ضامن

وی از اعطای 1000 فقره وام بدون ضامن در شعب بانک مهر ایران در استان قم خبرداد و گفت: این بانک براساس اعتبارسنجی و عملکرد بانکی مشتریان امتیازبندی کرده و به مشتریان خوش حساب خود وام های بدون ضامن اعطا می کند.

مدیر شعب بانک مهر ایران در استان قم با اشاره به نامگذاری سال 1400 از سوی مقام معظم رهبری به نام سال « تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» از تدوین و اجرای دو طرح تسهیلاتی «کالا کارت» و «حمایت از خرید کالا و خدمات ایرانی» در راستای تحقق شعار سال خبر داد و افزود:خوشبختانه بانک مهر ایران یکی از پیشتازان رفع موانع تولید و پشتیبانی از کالای ایرانی بوده و در استان قم تاکنون بیش از 845 میلیارد ریال وام قرض الحسنه حمایت از خرید کالای ایرانی به مشتریان خود پرداخت کرده ایم.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
فاطمه اکبری
Iran, Islamic Republic of
۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴
حمایت
0
0