۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۶۹۷۷۶۲
آیت الله اعرافی:

یکصد پروژه مورد نیاز نظام در حال انجام است

یکصد پروژه مورد نیاز نظام در حال انجام است
مدیر حوزه های علمیه کشور سراسر کشور از در حال انجام بودن یکصد پروژه مورد نیاز نظام از سوی حوزه های علمیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نشست مدیران و معاونان پژوهش واحدهای آموزشی حوزه علمیه قم، با حضور آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، برگزار شد.

آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه با تبریک هفته پژوهش و بزرگداشت پژوهشگران گفت: دغدغه‌های شما دغدغه‌های درستی است و حتماً دنبال و پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به نکات یکی از مدیران درباره پاسخ به سوالات نظام اسلامی افزود: در بحث اتصال خروجی‌های حوزه با نظام از نظر نیروی انسانی طرح آمایش با بیش از ۴۰ محور شروع شده و ادامه دارد.

آیت‌الله اعرافی تأکید کرد: در بخش تولید اندیشه حوزه و اتصالش با نیازهای نظام ده‌ها اقدام بزرگ آغاز شده از زیرساخت‌ها تا خروجی، نمونه آن در سند، الگو و ... به صورت بالفعل دارد و در اسناد، خودش را نشان می‌دهد.

وی با بیان این‌که نزدیک به ۱۰۰ پروژه مورد نیاز نظام دارد اجرا می‌شود،‌ تصریح کرد: در فقه معاصر که ناظر به آن نیازها است، کارهایی انجام شده است، در ‌نیازسنجی که از دوره‌های قبل شروع شده، کارها ‌ادامه دارد و عینی‌تر به واقعیت‌های خارجی متصل می‌َشود.

مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به طرح جامع پژوهش بیان کرد: اجرای کامل برنامه جامع پژوهش برای طلاب سطح دو و سه مورد تأکید است و در صورت توافق میان معاونت آموزش و پژوهش به صورت آزمایشی اجرا شود تا مراحل تصویب آن در شورای عالی طی شود.

ارسال نظرات