۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۶۹۷۷۹۳
مدیر حوزه علمیه کاشان مطرح کرد؛

برای نگهداری کتب علما در کاشان زیرساخت وجود ندارد

برای نگهداری کتب علما در کاشان زیرساخت وجود ندارد
اصفهان - حجت الاسلام فرجی گفت: زیرساخت‌های لازم برای نگهداری کتبی که علما که حاصل یک عمر تلاش آن‌ها است و برای ما به یادگار گذاشته اند در کاشان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام منصور فرجی در جمع معاونین پژوهشی مدارس علمیه منطقه کاشان، اعضای شورای پژوهش حوزه علیمه منطقه کاشان و نماینده، ولی فقیه در کاشان با تبریک هفته پژوهش، گفت: مشکل امروز حوزه علمیه منطقه کاشان عدم زیرساخت‌های لازم برای نگهداری کتبی است که علما و بزرگان حوزه دین برای ما به یادگار گذاشته اند.

وی افزود: نتیجه تحقیقات پژوهش‌های انجام شده در حوزه علیمه هزاران کتابی است که ازعلما و بزرگان بر جای مانده است، اما محلی برای نگهداری این آثار گرانبها که نتیجه یک عمرتلاش آن‌ها است وجود ندارد.

حجت الاسلام فرجی گفت: پژوهش‌های انجام شده از سوی علما و بزرگان ما در قالب مطلب، سند، کتاب، مکتوبات و مقالات سبب افتخار مکتب جعفری است که تمامی مراحل رشد و تربیت جامعه را بر عهده داشته اند.

وی درادامه از کسب رتبه نخست پژوهشی حوزه علمیه کاشان در بین ۸ استان کشور خبرداد و افزود: حوزه علمیه کاشان رتبه نخست دوره‌های پژوهشی اساتید حوزه‌های علمیه کشور را کسب کرد.

حجت الاسلام فرجی کسب این رتبه را سبب افتخار حوزه علمیه کاشان دانست و ابراز داشت: با وجود کسب رتبه برتر پژوهشی، اما فعالیت‌های پژوهشی حوزه علمیه کاشان آنگونه که باید باشد نیست.

مدیر حوزه علمیه کاشان به اشاره به فعالیت قابل قبول حوزه علمیه خواهران در کاشان، گفت: در پایان دوره‌های آموزشی حوزه خواهران پایان نامه برای سطوح مختلف که قصد ادامه تحصیل دارند الزامی است./۱۳۰۷/پ210/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات