۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۶۹۷۹۷۷
امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب:

هر سخن وحدت شکن، یک پیروزی برای دشمنان اسلام است

هر سخن وحدت شکن، یک پیروزی برای دشمنان اسلام است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام زمانی موسوی گفت: هر سخن وحدت شکن یک قدم به سمت پیروزی برای دشمنان اسلام محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سیدروح الله زمانی موسوی امروز در دیدار با جمعی از روحانیون و طلاب حوزوی شهرستان اسلام آبادغرب اظهار داشت: وحدت مسئله ساده ای نیست که به عنوان بازیچه هر کسی قرار بگیرد زیرا نبود وحدت در جهان اسلام سرانجام ناگواری برای مسلمین به دنبال دارد.

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی ها و بیانات حکیمانه خویش همواره بر اهمیت وحدت در بین مسلمین برای اقتدار جهان اسلام تاکید دارند، معظم له درباره وحدت و اهمیت انجام کار برای وحدت بیشتر در بین مسلمین می فرمایند: «هر حلقومی صدای وحدت از آن بیرون بیاید، حلقوم رحمانی و هر حلقومی که از آن صدای تفرقه بیرون بیاید، حلقوم شیطانی است».

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه عنوان کرد: این کلام رهبری نشان از حیاتی بودن وحدت و وفاق دینی در جهان اسلام دارد، وحدتی که امروز عامدانه یا از روی بی خردی مورد هجمه عده ای بی بصیرت در داخل و خارج از جهان اسلام قرار گرفته است.

حجت الاسلام زمانی موسوی با اشاره به اینکه هر سخن وحدت شکن یک قدم به سمت پیروزی برای دشمنان اسلام محسوب می شود، تاکید کرد: هفته گذشته یکی از ائمه جمعه اهل سنت کشور در خطبه های نماز جمعه سخنانی به زبان آورد که دل هر مسلمان و پیرو رسول اکرم و اهل بیتش را خدشه دار کرد.

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: این سخنان تنها زمینه شادی استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و دیگر دشمنان اسلام را فراهم می آورد سخنانی که از زبان این روحانی بیان شد به نوعی باعث شادی معاندان و منافقان گردید.

وی با اشاره به اینکه هرکاری که وحدت مسلمین را برهم بزند کاری شیطانی و عملی نابخشودنی است، تاکید کرد: اگر از نگاه منطقی، دینی و انسانی به اصل موضوع نگاه داشته باشیم، هیچ علتی ندارد که اهل بیت رسول اکرم(ص) مورد هجمه قرار بگیرند، زیرا این بزرگواران همواره عمر و زندگی خود را وقف توسعه و بسط اسلام کرده اند./1400/پ210/

ارسال نظرات