۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۶۹۸۰۳۴

آیین اختتامیه هفته پژوهش در دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد

آیین اختتامیه هفته پژوهش در دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد
مسئول برگزاری هفتمین نمایشگاه پژوهش و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی به ارائه گزارشی از فعالیت های این دفتر در هفته پژوهش و فناوری پرداخت.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام تیموری در مراسم اختتامیه نکوداشت هفته پژوهش و هفتمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اظهار داشت: هفته پژوهش فرصت مغتمنی برای تببین فرهنگ پژوهش و توجه به جایگاه پژوشگران است.

وی با اشاره به سوابق برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش بیان کرد: آغاز برپایی این نمایشگاه از سال ۹۴ بود و تاکنون نیز هفت نمایشگاه برگزار شده که شعار امسال در نمایشگاه هفتم، جهاد تبیین در عرصه مجازی با رویکرد مساله محوری بود.

حجت الاسلام تیموری به برنامه های اجرا شده در هفته پژوهش اشاره و از مهم ترین آن را تجلیل از برگزیدگان و صاحبان نظریه های کرسی های نظریه پردازی موفق، قدردانی از پژوهشگران، محققان، اعضای هیئت علمی، گروه های علمی، فناوران، مجلات برتر و سایر فعالان این عرصه بود.

مسئول برگزاری هفته پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: همچنین در این هفته کارگاه های  مختلف آموزشی و نقد کتاب به همراه رونمایی از ۲۷۰ اثار چاپ اول دفتر تبلیغات اسلامی انجام و با اختصاص یک روز به عنوان پژوهش و بین الملل توانمندی های دفتر تبلیغات اسلامی در این عرصه معرفی و  مجله های عربی و انگلیسی نیز رونمایی شد. 

وی از دیگر اقدامات صورت گرفته در هفته پژوهش را رونمایی از کتاب جهاد تبیین و بیان دستاوردهای پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در فضای مجازی و فناوری، ارائه آثار پژوهشی و محصولات فناورانه دفتر، کتاب، محصولات و نرم افزارها در قالب غرفه های نمایشگاهی  و شعب اصفهان و مشهد عنوان کرد.

حجت الاسلام تیموری با بیان اینکه همزمان با نمایشگاه هفته پژوهش، دفتر تبلیغات اسلامی در نمایشگاه عرضه محصولات فناورانه کشور حضور یافت، بیان کرد: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی نیز در نخستین نمایشگاه تمدن نوین اسلامی که از شنبه هفته آینده در تهران برگزار می شود، حضور خواهد یافت.

ارسال نظرات