۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۶۹۸۹۱۶
آیت الله حسینی بوشهری:

همه دستگاه‌ها برای بهبود سطح فرهنگ جامعه همکاری کنند

همه دستگاه‌ها برای بهبود سطح فرهنگ جامعه همکاری کنند
رئیس جامعه مدرسین گفت: تمامی دستگاه‌ها باید برای بهبود سطح فرهنگ جامعه همکاری کنند و جامعه مدرسین نیز آماده هرگونه همکاری و همراهی در این زمینه است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در دومین روز از سفر استانی هیئت دولت به قم، عصر امروز با حضور در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اعضای شورای عالی این تشکل حوزوی دیدار کرد.

آیت‌الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین در این دیدار گفت: تمامی دستگاه‌ها باید برای بهبود سطح فرهنگ جامعه همکاری کنند و جامعه مدرسین حوزه علمیه نیز آماده هر گونه همکاری و همراهی در این زمینه است.

حسینی بوشهری در ادامه به مسئله جمعیت اشاره کرد و افزود: جمعیت مسئله اساسی امروز جامعه ماست و اگر امروز برای حل و رفع آن فکر نکنیم فردا دیگر کاری نمی‌توان کرد. در صورتی که در روند کنونی رشد جمعیت اصلاح نشود سال‌های آینده با جامعه پیری مواجه می‌شویم.

وی همچنین بر ریل‌گذاری سیاست‌های درست اقتصادی در کشور تاکید کرد و گفت: اگر ریل‌گذاری‌ها به درستی در حوزه اقتصاد صورت گیرد تغییر دولت‌ها باعث آسیب به برنامه‌ها نمی‌شود.

آیت الله حسینی بوشهری به برخی از کمبود‌ها و مشکلات در جامعه پرداخت و ابراز کرد: دولت باید فکری برای معیشت، وضعیت اقتصادی و زندگی روزمره مردم انجام دهد.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم وارث شرایط دولت‌های پیشین است خاطرنشان کرد: کسب و کار مردم، تورم و ارزش پول ملی باید در اولویت کاری دولت سیزدهم قرار گیرد.

ارسال نظرات