۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۶۹۹۰۴۵

سومین کنفرانس بین‌المللی صلح‌پژوهی برگزار می‌شود

سومین کنفرانس بین‌المللی صلح‌پژوهی برگزار می‌شود
با همکاری انجمن بین‌المللی مطالعات ادیان سوئیس و مرکز توسعه صلح،فرهنگ، عقلانیت سومین کنفرانس بین المللی صلح پژوهی برگزار می شود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، انجمن بین‌المللی مطالعات ادیان سوئیس با همکاری مرکز توسعه صلح، فرهنگ، عقلانیت سومین کنفرانس بین‌المللی صلح پژوهی در تاریخ ۷ اسفندماه سال‌جاری در جزیره کیش به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی برگزار خواهد شد.

گفتنی است: با توجه به برگزاری رسمی این همایش کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و علاقه‌مندان و پژوهشگران می‌توانند با اطمینان کامل، مقالات خود را در همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایند.

آموزش و صلح، پژوهش و صلح، اخلاق و صلح، فلسفه و صلح، حقوق و صلح، سیاست و صلح، اقتصاد و صلح، تاریخ صلح، فرهنگ و صلح، دولت و صلح، ورزش و صلح، معماری و صلح، بهداشت و صلح، دین و صلح، هنر و صلح، رسانه و صلح، عقلانیت و صلح، کرامت و صلح، عدالت و صلح، جنگ و صلح، نخبگان و صلح، جامعه و صلح، خانواده و صلح، زنان و صلح، کودکان و صلح، جغرافیا و صلح، حقوق بشر و صلح، زبان، ادبیات و صلح، دین کتب مقدس و صلح، حقوق حیوانات و صلح، محیط زیست و صلح، آینده‌پژوهی و صلح، زیست مسالمت‌آمیز و صلح، فناوری‌های نوین و صلح، بازی‌های رایانه‌ای و صلح، سازمان‌های بین‌المللی و صلح و سازمان‌های مردم نهاد و صلح محور‌های این همایش بین‌المللی است.


خاطرنشان می‌شود: مهلت ارسال مقالات به این کنفرانس ۲۰ بهمن ماه و ثبت نام برای شرکت در کنفرانس تا ۳۰ بهمن ماه سال‌جاری است. سومین کنفرانس بین‌المللی صلح‌پژوهی ۷ اسفندماه در جزیره کیش ترتیب خواهد یافت.

ارسال نظرات