۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۶۹۹۱۱۱

میزبانی مردم منطقه کوه خضر نبی از شهید گمنام

میزبانی مردم منطقه کوه خضر نبی از شهید گمنام
همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، بار دیگر، بوی عطر شهید گمنام، فضای منطقه کوه خضر نبی قم را معطر می کند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد قادری مسؤول کمیته استقبال از شهید گمنام در منطقه بنیاد قم گفت: در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی، اهالی منطقه کوه خضر نبی برای دومین بار در سال جاری، میزبان مسافر غریب کربلای ایران، یعنی شهید گمنام خواهند شد.

وی حضور شهدای گمنام را در جامعه، سبب زدوده شدن زنگار از دل و جان آحاد مردم جامعه دانست و گفت: شهیدان عزیز ما، همچون لاله‌هایی از تبار شور و شعور هستند که تا ابد درس عشق و دلدادگی را به آزادگان عالم دادند.

این فعال فرهنگی، با بیان اینکه شهدا راست قامتانِ همیشه جاویدی هستند که تاریخِ ما را به میهمانی فرا می‌خوانند گفت: شهدای گمنام همچون ستاره‌هایی هستند که بی نام و نشانی را از مادر سادات حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به ارث برده اند و گمنامی سبب شده تا نام زیباشان در عرش برای همیشه جاودانه شود.

مسئول کمیته استقبال از شهید گمنام منطقه کوه خضر نبی افزود: برنامه استقبال از این شهید گمنام، همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی در دوشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۰ بلافاصله بعد از نماز مغرب و عشاء از ابتدای کوچه شماره ۱۵ بلوار شهید کریمی آغاز می شود و این شهید عزیز در میان آغوش گرم عاشقان شهادت، تا مسجد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، همراهی و فضای محل، به رایحه ی خوشبوی شهید، عطر آگین خواهد شد.

ارسال نظرات