۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱
کد خبر: ۶۹۹۲۶۱

مهدی فیاضی، داماد زاکانی شهردار تهران نیست

مهدی فیاضی، داماد زاکانی شهردار تهران نیست
رسانه‌های مخالف دولت بار دیگر شایعه‌ای با عنوان انتصاب داماد زاکانی در وزارت آموزش و پرورش را در رسانه‌های خود منتشر کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، از شایعه تا واقعیت: یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، طی حکمی « مهدی فیاضی»، را به عنوان «رییس  مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور»، منصوب کرد.پس از این حکم برخی از رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های مدعی شدند وی داماد زاکانی شهردار تهران است.

 

رسانه‌های جریان مخالف با روی کارآمدن دولت جدید با تکیه بر کلیدواژه انتصابات فامیلی سعی دارند تا انتصابات دولت را مبتنی بر فامیل بازی و عدم شایسته سالاری معرفی کنند.

بر اساس اطلاعات خبرنگار فارس، مهدی فیاضی، داماد زاکانی شهردار تهران نیست. مهدی فیاضی، مهندسی الکترونیک و فوق لیسانس MBA دارد و سابقه 15 سال معلمی و معاونت و مدیریت در  ۱۰مدرسه شهر تهران، رییس حوزه ریاست سازمان آموزش و پرورش شهر تهران سال ۸۷و ۸۸و مشاور علمی و فرهنگی معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش سال ۸۹و ۹۰ وی همچنین پدیدآورنده کتاب مدارس بین الملل، مؤلف کتاب «نظام نامه تأسیس، احداث و اداره مدرسه» است.

در چند ماه گذشته  شایعات دروغی از انتصاب برادر همسر وزیر صمت، لیست دروغین در وزارت کار، دروغ بکارگیری برادران همسر وزیر جهادکشاورزی، خواهرزاده آیت الله علم الهدی، برادر همسر آیت الله رئیسی  و .. منتشر شده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات