۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۶۹۹۲۹۷
به همت مجموعه آموزش قرآنی اباصالح انجام شد؛

حرکت کاروان خورویی «بصیرت فاطمی» در قم

حرکت کاروان خورویی «بصیرت فاطمی» در قم
همزمان با ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی، کاروان خودرویی "بصیرت فاطمی"، در خیابان های قم، به حرکت در آمد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد امینی مسئول مجموعه آموزش قرآنی اباصالح قم با اعلام این خبر گفت: با هدف تعظیم شعائر و بزرگداشت نام و یاد سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی، همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و سالگرد شهادت سردار سلیمانی، دانش آموزانِ این مجموعه ی آموزشی‌ قرآنی به همراه والدین خویش، در این برنامه، حضور پیدا کردند.

وی گفت: حضور اقشار گوناگون مردمی که از مسیرهای مختلف شهر در کاروان خودویی "بصیرت فاطمی" شرکت کرده بودند، به زیبایی و شکوه این مراسم افزوده بود.

حجت الاسلام امینی با بیان این مطلب که شرکت کنندگان در این حرکت خودروی، با در دست داشتن پرچم های مشکی مزین به نام حضرت زهرا سلام الله علیها و تصاویر سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی، در برنامه حضور داشتند افزود: حرکت خودرویی "بصیرت فاطمی" از مقابل گلزار شهدای علی بن جعفر علیه السلام آغاز و پس از طی مسیرهای مختلفی از جمله بلوار پیامبر اعظم و میدان سلام در مسجد جمکران، به کوه خضر نبی علیه السلام و حرم مطهر شهدای گمنام ختم شد.

وی حضور پیکر پاک شهید گمنام و اجرای سرودهای متناسب با شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و سردار سلیمانی را از جمله برنامه هایی دانست که در مسیرهای مختلف این کاروان خودرویی، انجام شد.

وی گفت: در پایان این برنامه، از شرکت کنندگان با بسته های فرهنگی و برگه های قرعه کشی پذیرایی شد.

ارسال نظرات