۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۶۹۹۳۹۴

ملت ایران از ترور حاج قاسم سلیمانی نمی‌گذرند

ملت ایران از ترور حاج قاسم سلیمانی نمی‌گذرند
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در پرونده ترور حاج قاسم سلیمانی متهم اصلی، هیئت حاکمه آمریکا است، به دستور رئیس جمهور این کشور این ترور جنایتکارانه صورت گرفت و قطعاً پیگیری‌ها باید در راستای مجازات عاملین این ترور باشد.

به گزارش خبرگزاری رسا، زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: موضوع پیگیری پرونده ترور سردار سلیمانی از موضوعاتی است که باید دولت و قوه قضاییه با جدیت آن را دنبال کنند زیرا حاج قاسم محبوب قلوب ملت‌های مسلمان بوده و این ترور در یک کشور ثالث صورت گرفته است.

وی افزود: ملت ایران از ترور حاج قاسم سلیمانی نمی‌گذرند و مطالبه آنان از دستگاه‌های مرتبط آن است که با رویکرد انقلابی این پرونده دنبال شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: شورای عالی امنیت ملی در موضوع بررسی پرونده ترور شهید حاج قاسم سلیمانی نقش بسیار مهمی داشته و هماهنگ کننده امورات مختلف است و نیاز است این پرونده در مجامع بین‌المللی به صورت جدی دنبال شود. این در حالی است که این موضوع در جلسه اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با وزیر امور خارجه مطرح شد و به همین دلیل از دستگاه دیپلماسی خواستیم پیگیری این پرونده با رویکرد انقلابی دنبال شود نه دیپلماتیک.

الهیان گفت:‌ کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی درباره پیگیری پرونده ترور حاج قاسم سلیمانی چندین جلسه با دستگاه‌های ذی‌ربط جلسه تشکیل داده است و خواستار مجازات عاملان آن شده‌ایم.

وی افزود: در پرونده ترور حاج قاسم سلیمانی متهم اصلی هیئت حاکمه آمریکا است که به دستور رئیس جمهور این کشور این ترور جنایتکارانه صورت گرفت و قطعاً پیگیری‌ها باید در راستای مجازات عاملین این ترور باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات