۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۶۹۹۵۸۸

استخدام سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از میان طلاب

استخدام سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از میان طلاب
سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از میان طلاب و روحانیون واجد شرایط اقدام به جذب و استخدام می‌نماید.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، در راستای اجرای تدابیر و فرامین فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر حضور مؤثر طلاب جوان و انقلابی در نیروهای مسلح، سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از میان طلاب و روحانیون دارای روحیه جهادی و انقلابی، فاضل، مؤمن، متعهد، و علاقمند، اقدام به جذب و استخدام می‌نماید.

بر این اساس، طلاب تحت پوشش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه تا روز پنجشنبه ۳۰ دی ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه پیشخوان، جهت ثبت‌نام اقدام نمایند.

دانلود فایل راهنما (http://elearning.ismc.ir/fs۱۹/Vol۴/۸۰۰۸۰۲ED۸VLBVY.pdf) می‌باشد و ثبت نام از طریق لینک (http://reg.ismc.ir/rules/۲۳۳) خواهد بود و مدرک سطح ۲ و اتمام پایه دهم حداکثر ۳۴ سال و تأهل از شرایط آن می‌باشد.

خاطرنشان می‌شود، طلاب حوزه‌های علمیه خراسان و اصفهان می‌توانند از روز شنبه ۲۵ دی تا روز یکشنبه ۱۰ بهمن ماه، صرفاً از طریق پیام رسان ایتا مشخصات اعم از: نام، نام خانوادگی، نام پدر، شماره ملی، تاریخ تولد، وضعیت تأهل، شماره شناسنامه، تلفن همراه، آدرس محل سکونت، کد مرکز مدیریت، نام مرکز مدیریت، تصویر کامل مدرک تحصیلی، شناسنامه، کارت ملی خود را به شماره ۰۹۱۱۹۲۳۱۷۴۰ ارسال نمایند و از تاریخ ۱۱ بهمن ماه به مدت ۵ روز تأییدیه ثبت‌نام خود را دریافت نمایند.

ارسال نظرات