۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۶۹۹۷۵۹

لغو محدودیت‌های تردد با کشورهای همسایه

لغو محدودیت‌های تردد با کشورهای همسایه
احمد وحیدی از برداشتن محدودیت‌های تردد با کشورهای همسایه، در صورت به همراه داشتن کارت واکسن و تست‌ پی سی آر منفی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حمد وحیدی از برداشتن محدودیت‌های تردد با کشورهای همسایه،  در صورت به همراه داشتن کارت واکسن و تست‌ پی سی آر منفی خبر داد.

البته از بین کشورهای اروپایی، با کشورهای فرانسه و انگلیس محدودیت‌ها برقرار است. این جمله را وحیدی وزیر کشور در نشست خبری امروز سه‌شنبه گفت و ادامه داد تردد در مرزهای زمینی با رعایت جدی دستورالعمل های بهداشتی و به همراه داشتن کارت واکسن کرونا ممکن است.

وزیر کشور تاکید کرد مدارس کشور با تزریق درصد بالایی از دُز اول و دوم واکسن کرونا می‌توانند بازگشایی شوند و بازگشایی مدارس باید به طور قاطع انجام شود. ممانعتی برای برگزاری کلاس های دانشگاه‌ها به صورت حضوری وجود ندارد و باید دانشگاه‌ها بازگشایی شوند.

وزیر کشور در پاسخ به سوال باشگاه‌ خبرنگاران‌ جوان مبنی بر اجرایی شدن فازهای مختلف طرح مدیریت هوشمند ویروس کرونا گفت اکنون وارد مرحله چهارم این طرح شدیم و با کارمندان ناقض، توسط مسئولان ذیربط برخورد می شود و از حضور کارمندان خاطی در محل کار ممانعت می‌شود و آن ها را به عنوان افرادی که مرخصی بدون حقوق گرفتند لحاظ کنند.

وحیدی بیان کرد که رانندگان ناقض طرح حمل و نقل شهری و برون‌شهری که واکسن نزده‌اند، به آنها پیامک زده شده که باید حتماً واکسن خود را تزریق کنند و اگر در طول زمان به این مسئله توجه نکنند برابر مقررات نمی‌توانند فعالیت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات