۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۷۰۰۰۱۵
حجت الاسلام مرادی در گفت‌وگو با رسا عنوان کرد؛

حضور طلاب جهادی در منطقه سیل زده کنارک / لزوم حضور گروه های جهادی در این منطقه

حضور طلاب جهادی در منطقه سیل زده کنارک / لزوم حضور گروه های جهادی در این منطقه
حجت الاسلام مرادی تأکید کرد که گروه های جهادی تا پایان در کنار مردم سیل زده هستند و با تمام توان خدمت رسانی خواهند کرد.

حجت الاسلام حسن مرادی مدیر مدرسه امام خمینی(ره) شعبه 2 تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به اقدامات جهادی در شهر کنارک سیستان و بلوچستان گفت: از روز یکشنبه در این شهر مستقر شده ایم و در این مدت به فضل الهی اقداماتی صورت گرفته تا کمی از آلام و رنج مردم سیل زده کنارک کمتر شود.

وی افزود: از جمله فعالیت های جهادی برپایی ایستگاه صلواتی در میدان اصلی شهر بوده تا مردم اینجا بدانند گروه های جهادی تا آخر و بهبود منطقه در کنار آن ها خواهند ماند و این نقطه به عنوان پایگاهی برای مراجعه مردم در هنگام نیاز است.

حضور طلاب جهادی در منطقه سیل زده کنارک

مدیر مدرسه امام خمینی(ره) تهران با اشاره به همکاری با جمعیت امام حسن(ع) سیستان اظهار کرد: به کمک این گروه وسایل مردم ازجمله فرش های در گل و لای مانده شست و شو می شود، همچنین با راه اندازی آشپزخانه، غذای گرم بین مردم کنارک و کم برخودار این منطقه توزیع می شود.

وی ضمن اشاره به پیگیری و مطالبات مردمی تصریح کرد: به کمک جمعیت هلال احمر پیگیر مطالبات مردمی هستیم تا ان شاءالله هرچه زودتر این معضل و این واقعه فرو کش کند.

حضور طلاب جهادی در منطقه سیل زده کنارک

حجت الاسلام مرادی با بیان اینکه می توان از تهدیدها فرصت به وجود آورد، خاطرنشان کرد: این گروه جهادی 20 نفز طلاب با همکاری موسسه جهادی بلاغ مبین در منطقه حاضر شده اند و علاوه بر فعالیت های جهادی پس از اتمام فعالیت در شب به درس و بحث خود نیز رسیدگی می کنند. 

وی همچنین از سایر گروه های جهادی درخواست کرد تا در صورت امکان به منطقه سیل زده کنارک بیایند و با اقدامات جهادی خود از آلام و رنج های مردم شریف این منطقه بکاهند./کد خبرنگار: 109/

تعداد بازدید : 8
خبرنگار: سعید حضرتی
 
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴
خدا قوت به طلاب جهادی مخلص
1
0