۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۷۰۰۰۵۸

آغاز نام نویسی جشن تکلیف دختران توسط حرم حضرت معصومه

آغاز نام نویسی جشن تکلیف دختران توسط حرم حضرت معصومه
۳۰ دی ماه آخرین مهلت ثبت نام حضوری جشن عبادت «شده ام 9 ساله» آستان مقدس حضرت معصومه(س) ویژه مدارس، مناطق و دختران ۹ ساله قمی است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا،  امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حرم حضرت معصومه، همه ساله برای دختران ۹ ساله و تازه مکلف شده مراسم جشن تکلیف را با عنوان «شده‌ام ۹ ساله» با همکاری مدرسه‌ها و آموزش پرورش برگزار می‌کند.

کارشناسان امور فرهنگی خواهران با افتتاح کانال «شده‌ام ۹ ساله» ضمن برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، احکام مربوط به نماز، روزه، حجاب، عفاف و احکام تقلید را به دختران نومکلف آموزش دهند.

این جشن در سال گذشته به دلیل محدودیت های کرونایی به صورت مجازی در سطح ملی برگزار شد و در سال جاری ضمن افتتاح کانال «شده‌ام ۹ ساله» مراسم جشن «شده‌ام ۹ ساله» به صورت حضوری و محدود برای دختران نومکلف قمی برگزار می‌شود.

ظرفیت پذیرش جشن عبادت به صورت حضوری در سال جاری به دلیل محدودیت‌های کرونایی حدود ۴۰۰ نفر بوده و اولویت پذیرش با کسانی است که زودتر در این جشن ثبت نام کنند.

پذیرش دانش آموزان مدارس و مناطق در این مراسم جشن به صورت حضوری و گروهی ممکن بوده و در صورت ثبت نام گروهی مراسم جشن عبادت برای دانش آموزان هر مدرسه به صورت گروهی برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای ثبت نام و گرفتن دعوت نامه باید از ۲۷ تا ۳۰ دی ماه همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ می توانند به صحن صاحب الزمان(عج)، روبروی کفشداری۱۲، طبقه بالا، امورفرهنگی خواهران مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، دختران علاقه مند برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به کانال «شده ام ۹ ساله» به آدرس اینترنتی shodeam9saleh@ در پیام رسان ایتا مراجعه کنند

ارسال نظرات