۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۷۰۰۲۱۷
رئیس اداره کل تبلیغات اسلامی بروجرد:

بهره گیری از اصول تربیت حضرت زهرا، لازمه داشتن جامعه و خانواده سالم است

بهره گیری از اصول تربیت حضرت زهرا، لازمه داشتن جامعه و خانواده سالم است
لرستان-حجت الاسلام موسوی به نقش تربیت مادران اشاره کرد و گفت: مادران با بهره گیری از اصول تربیتی زندگی حضرت زهرا (س) می توانند به داشتن خانواده و جامعه سالم کمک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام نصرت الله موسوی، ظهر امروز  در نشست هم اندیشی بانوان ایرانی اسلامی شهرستان بروجرد، به فرارسیدن سالروز میلاد حضرت زهرا(س)، روز زن و تکریم مقام مادر اشاره کرد و گفت: مادر نسل جامعه را تربیت می کند و ما نهضت خود را مرهون و مدیون مادران می دانیم.

رییس اداره کل تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به نقش مادران در دوران جنگ تحمیلی و در شکل گیری انقلاب افزود: به گفته امام راحل مادران اگر پیش قدم نمی شدند انقلاب به ثمر نمی رسید.

وی با اشاره به حضور زنان در عرصه های مختلف، خاطرنشان کرد: مادران با تربیت صحیح فرزندان نقش مهم و زیربنایی در هدایت جامعه و توسعه همه جانبه کشور دارند.

حجت الاسلام موسوی به نقش کلیدی پدران در تربیت فرزندان اشاره کرد و گفت: اما مادران، مربی اصلی تربیت فرزندان هستند که باید بیشتر مورد توجه و تکریم قرار گیرند.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات جامعه در کنار خانواده سالم و  تکریم مقام مادر حل می‌شود، اظهار کرد: اگر تربیت فرزند و همسرداری طبق اصول و آئین های دینی انجام نشود مشکلات عمده ای در خانواده و جامعه ایجاد خواهد شد.

رییس اداره کل تبلیغات اسلامی بروجرد با بیان اینکه عظمت زن در این است که خداوند به آنها قدرت تربیت داده است، گفت: مادران با بهره گیری از اصول تربیتی زندگی حضرت زهرا(س) می توانند به داشتن خانواده و جامعه سالم کمک کنند.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه مادران همواره مورد توطئه دشمن قرار می گیرند، عنوان کرد: دشمن امروز با راه‌ اندازی گفتمان‌های شیطانی هویت زن را مورد هجمه قرار داده است.

وی بیان داشت: بصیرت افزایی و روشنی بخشی در جامعه و برنامه ریزی فرهنگی و تبلیغی راه مقابله با توطئه های دشمنان است./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات