۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹
کد خبر: ۷۰۰۲۴۴
امام جمعه اسلام آباد غرب:

دهه فجر انقلاب اسلامی، فرصتی برای قدرت نمایی ملت ایران است

دهه فجر انقلاب اسلامی، فرصتی برای قدرت نمایی ملت ایران است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام زمانی موسوی گفت: دهه فجر انقلاب، دهه قدرت نمایی ملت ایران است و مردم ایران همیشه قدرت خویش را با حضور در صحنه‌های انقلاب اسلامی نشان می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سیدروح الله زمانی موسوی امروز در جمع برگزارکنندگان مراسم ها و جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان اسلام آبادغرب، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به لحاظ کیفیت و کمیت قابل قیاس با انقلاب های دیگر نیست. ماندگاری وحفظ انقلاب با اهداف متعالی خود  یک دستاورد بسیار مهم در تاریخ است که باید به آن  اهتمام داشت.

امام جمعه اسلام آباد غرب افزود: عواملی همچون دین و دینداری، ولایت و ولایتمداری، رهبری امام(ره) و حضور منسجم مردم رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود و برای تداوم انقلاب باید همچون گذشته از این عوامل استفاده کرد.

این استاد حوزه علمیه تاکید کرد: باید در برگزاری مراسمات مهمی همچون دهه مبارکه فجر، دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم بصورت هنرمندانه  تشریح کرد تا یاد آن دوران پر افتخار گرامی داشته شود.

حجت الاسلام زمانی موسوی اضافه کرد: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی دهه قدرت نمایی ملت ایران است بوده و مردم عزیز ایران اسلامی همیشه قدرت خودشان را با حضور در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی به دشمنان نشان دادند و همچنان این روند ادامه دارد.

امام جمعه اسلام آباد غرب اظهار کرد: ایام دهه خجسته فجر فرصت مناسب و مغتمی است که مدیران دستگاه های اجرایی گزارشی از عملکرد  و فعالیت های خود را به اطلاع مردم شهر ستان برسانند./1400/پ210/

ارسال نظرات