۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۷۰۰۴۷۵
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

برگزاری کارگاه آموزشی «زندگی به رنگ خدا» در بقاع متبرکه لرستان

برگزاری کارگاه آموزشی «زندگی به رنگ خدا» در بقاع متبرکه لرستان
لرستان- عزیزی گفت: کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی با عنوان «زندگی به رنگ خدا»، به همت حوزه علمیه خواهران لرستان در بقاع متبرکه برگزار می شود.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: دوره آموزشی سبک زندگی اسلامی با عنوان «زندگی به رنگ خدا» در بقاع متبرکه لرستان برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به برگزاری دوره ای این کارگاه آموزشی افزود: در این دوره طلاب مبلغ مطالب آموزشی را ارائه می دهند.

وی از برگزاری کارگاه آموزشی تربیت فرزند به همت خوهران طلبه خرم آبادی ویژه مادران خبر داد و بیان داشت: این دوره با حضور طلاب مبلغ خرم آبادف در امامزاده زید بن علی(ع) خرم آباد برگزار شد.

عزیزی افزود: در این دوره آموزشی طلاب به بیان راهکارهای اصولی تربیت فرزند بر اساس موازین دینی، رابطه صمیمی والدین و فرزندان، ارائه اصول مشاوره‌ای در راستای تربیت فرزند و همچنین تبیین اصول و ارزش‌های سبک زندگی اسلامی پرداختند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری طرح نهضت صحیفه خوانی ویژه طلاب مدارس علمیه خواهران استان بیان کرد: این طرح با هدف گسترش و تعمیق ادعیه صحیفه بین طلاب در حال برگزاری بوده و مرحله اول آموزشی کارگاهی این طرح به اتمام رسیده است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به اینکه مرحله اول طرح صحیفه خوانی آبان ماه ۱۴۰۰ ویژه خواهران طلبه مدارس علمیه لرستان آغاز شده بود، اخاطرنشان کرد: آزمون مرحله اول این طرح در ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: در طول برگزاری دوره حدود ۵۰ جلد کتاب صحیفه سجادیه به صورت رایگان در اختیار طلاب قرار داده شد.

عزیزی در پایان یادآور شد: مرحله دوم طرح نهضت صحیفه خوانی اسفندماه با شرح دعای دیگری آغاز می‌شود./9451/پ210/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات