۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۷۰۰۷۲۱

بخش عمده‌ای از فعالیت‌های شهرداری معطوف به بانوان است

بخش عمده‌ای از فعالیت‌های شهرداری معطوف به بانوان است
شهردار تهران گفت: بخش زیادی از پرسنل شهرداری را زنان شامل می‌شوند و بخش عمده‌ای از فعالیت‌های شهرداری معطوف به بانوان است و قریب به ۲۵ درصد پرسنل شهرداری را زنان تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری رسا، همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم بزرگداشتی با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

زاکانی اظهار کرد: هویت‌هایی که خانواده در آن نقش محوری و جایگاه متعالی دارد از هویت‌های مهم و تاثیرگذار است.

وی اضافه کرد: تلاش کنیم مردم را محور تغییر و تحول قرار دهیم و برای تحقق شهری مطلوب نقطه عطف از داخل شهرداری است.

شهردار تهران یادآور شد: مردم به میدان نخواهند آمد مگر اینکه پیشتازان آن‌ها زنان دختران و مادران باشند و در نزاع بین دو تفکر و دو سبک زندگی فعالیت می‌کنیم.

زاکانی خاطرنشان کرد: یک سیر تفکر زن را اثرگذار و فعال می‌خواهد و از طرف دیگر یک تفکر هم اثر پذیر و منفعل تلقی می‌کند.

وی تاکید کرد: بخش زیادی از پرسنل شهرداری را زنان شامل می‌شوند و بخش عمده‌ای از فعالیت‌های شهرداری معطوف به بانوان است و قریب به ۲۵ درصد پرسنل شهرداری را زنان تشکیل می‌دهند.

 شهردار تهران تاکید کرد: در حال حاضر ۱۲ هزار نفر از پرسنل شهرداری زن هستند و زمینه را برای گسترش فعالیت این گروه کثیر فراهم خواهیم کرد و در چارچوب وظیفه خود این مسیر را هموار می‌کنید


زاکانی گفت: بالغ بر ۲ هزار و ۳۰۰ پارک در شهر تهران داریم و ۵ پارک ویژه بانوان است و ۲ پارک دیگر در حال ساخت است و در ماه‌های آینده تعداد پارک ویژه بانوان به ۱۲ پارک می‌رسد

ارسال نظرات