۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۷۰۱۰۱۰

عملیات طوفان یمن ۲ رشد گسترده نیروی بازدارنده یمن را نشان داد

عملیات طوفان یمن ۲ رشد گسترده نیروی بازدارنده یمن را نشان داد
معاون رئیس ستاد کل نیروهای مسلح یمن وابسته به جنبش انصارالله تاکید کرد: عملیات طوفان یمن ۲ رشد گسترده نیروی بازدارنده یمن را نشان داد و این نیرو می‌تواند عمق خاک کشورهای متخاصم را هدف قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از جام جم آنلاین، علی الموشکی، معاون رئیس ستاد کل نیروهای مسلح یمن در مصاحبه‌ای با شبکه المسیره، وابسته به جنبش انصارالله اظهار کرد: عملیات طوفان یمن ۲ نشان داد که ما سلاح‌های باکیفیت، نیروها و اطلاعات مهمی در اختیار داریم.

الموشکی در ادامه به دو کشور عربستان و امارات هشدار داد که ارتش یمن در صنعا بانکی از اهداف حساس و مهم را در اختیار داشته و این دو کشور متجاوز زیر ذره‌بین هستند.

معاون رئیس ستاد کل نیروهای مسلح یمن گفت: ما سلاح‌ها و پهپادهای دقیقی داریم که به هر کجا بخواهیم و در هر نقطه‌ای در عمق خاک کشورهای متجاوز و حامیان آنها می‌رسند.

او تاکید کرد: حمله به پایگاه الظفره به عنوان سکوی پرواز جنگنده‌هایی که مردم یمن را بمباران می‌کنند، حامل پیام مهمی است.

الموشکی درباره پایان جنگ در یمن نیز گفت: این هدف نهایی ما از مشارکت نظامی امروزمان است، هدف ما از مشارکت نظامی دفاع از خود، افزایش فشارها بر آنها و آغاز مذاکراتی سیاسی است.

یحیی سریع، سخنگوی انصارالله اخیرا در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهایش با تعداد زیادی موشک بالستیک و پهپاد، برخی پایگاه‌های حساس در عمق خاک عربستان و امارات را هدف قرار دادند.

او اظهار کرد: پایگاه هوایی الظفره و دیگر نقاط حساس در ابوظبی، پایتخت امارات و نیز برخی پایگاه‌های حساس و مهم در دبی هدف حملات موشکی انصارالله قرار گرفتند.

ارسال نظرات