۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۷۰۱۰۵۸
امام جمعه بروجرد:

دستاوردهای انقلاب و خدمات دولت برای مردم بازگو شود

دستاوردهای انقلاب و خدمات دولت برای مردم بازگو شود
لرستان- حجت الاسلام حسینی بر ضرورت بیان خدمات دولت و دستاوردهای انقلاب برای مردم تأکید کرد و گفت: این اقدام سبب امیدآفرینی در جامعه و ناامیدی بین دشمن می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سید علی حسینی، صبح امروز در جلسه برگزاری جشن های دهه فجر که با حضور امام جمعه بروجرد برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای چهار دهه انقلاب اسلامی گفت: باید دستاورد های انقلاب را آنچنانی که هست به گوش مردم به خصوص جوانان عزیزمان برسانیم .

امام جمعه بروجرد افزود: دشمن تلاش می کند تا دستاوردهای انقلاب را کمرنگ جلوه دهد و با بیان دستاوردهای انقلاب و بصیرت افزایی بین مردم جلوی توطئه های دشمن گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های دهه فجر باید تقویت و از این ظرفیت برای بازگو کردن دستاوردها و خدمات دولت به مردم استفاده شود.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: بیان دستاوردهای انقلاب سبب ایجاد امید در جامعه و ناامیدی بین دشمنان اسلام و انقلاب خواهد شد و دسیسه های دشمن را نقش بر آب می کند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی تاکنون در دولت جدید انجام گرفته است اما گرانی و مشکل معیشت مردم در دولت انقلابی قابل قبول نیست، گفت: مقابله با گرانی و کم کردن فشار اقتصادی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی نیازمند مدیریت جهادی و انقلابی، برنامه ریزی، تکیه بر ظرفیت ها و افزایش رونق تولید است./9451/ پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات