۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۷۰۱۲۲۰
نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه:

دهه فجر فرصتی مغتم برای تبیین اهداف انقلاب و غیرت دینی است

دهه فجر فرصتی مغتم برای تبیین اهداف انقلاب و غیرت دینی است
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: دهه فجر فرصتی مغتم برای تبیین اهداف انقلاب و غیرت دینی است، ولی با این وجود نباید مسائلی به این مهمی را مختص و منحصر به این روزها کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه که به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: رهبر انقلاب در سخنرانی اخیر خویش دو نکته بسیار مهم و کلیدی را بیان فرمودند.

نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در این سخنرانی به «تبیین انقلاب» و « غیرت دینی» اشاره داشتند که این دو موضوع حساس و سرنوشت ساز از سوی مدیران، دولتمردان و مسؤولان باید مورد بررسی و پیگیری قرار بگیرد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: ادای این دو مهم به معنای واقعی کلمه در جامعه شاید در عمل سخت باشد، ولی همین دو مورد می تواند زمینه ای برای توسعه و گسترش هرچه بیشتر اسلام، نظام و انقلاب باشد.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: امام راحل بخش بزرگی از عمر خویش را در راه «تبیین انقلاب» وقف کردند و امروز نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی در همین مسیر قرار دارند، بنابراین همه ما هم باید در این مسیر مقدس گام برداریم زیرا تحقق این دو امر وظیفه ای ملی و همگانی است.

نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه بیان داشت: امام راحل از همان اوان جوانی و طلبگی خویش تا زمانی که رحلت کردند امور را به صورت ریشه ای می نگریستند و همین ویژگی شخصیتی امام راحل باعث شده بود که ایشان از چهره های برتر در اسلام و حتی جهان باشد.

آیت الله علما یادآور شد: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی مغتم برای «تبیین انقلاب» و «غیرت دینی» است، ولی با این وجود نباید مسائلی به این مهمی را مختص و منحصر به این روزها کرد، بلکه این دو در طول سال باید نصب العین همه ما باشد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: از روحانیون، خطباء، رسانه ها و... درخواست داریم که تلاششان را برای نهادینه سازی این دو موضوع مهم که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان یک دغدغه بیان شده است را معطوف دارند.

نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه عنوان کرد: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی عامل اصلی «تبیین انقلاب» است، بنابراین انتشار آرمان های امام و شهدا در گرو این مهم است.

امام جمعه کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز اگر می بینیم که آمریکایی ها از مذاکره سخن به میان می آورند این امر نشان دهنده قدرت ایران اسلامی است و بی شک اگر اینچنین نبود، دشمنان بی گمان اقدامات بسیار سختی علیه این انقلاب و ملت انجام می دادند./1400/پ210/

ارسال نظرات