۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۷۰۱۲۴۶
به همت قرارگاه حمایت از نهضت تدبر آموزی قرآن کریم؛

همایش ملی «تدبر در قرآن» در قم برگزار شد

همایش ملی «تدبر در قرآن» در قم برگزار شد
همایش ملی «تدبر در قرآن» به همت قرارگاه حمایت از نهضت تدبر آموزی قرآن کریم و با همکاری مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، همایش ملی «تدبر در قرآن» به همت قرارگاه حمایت از نهضت تدبر آموزی قرآن کریم و با همکاری مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) پیش از ظهر امروز در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

این همایش با سخنرانی حجت الاسلام علی صبوحی مدیر مسئول مؤسسه تدبر در کلام وحی و با حضور مدرسان، مربیان و فعالان جریانات تدبر کل کشور، با هدف هم افزایی و اطلاع رسانی کشوری در زمینه فعالیت‌های قرآنی و کارهای آموزشی برگزار شد و در انتهای این همایش از اساتید و خیران امر تدبر در قرآن کریم با اهدای لوح تقدیر و نگین انگشتری متبرک حرم امام حسین علیه السلام و حرم حضرت معصومه(س) تجلیل ‌شد.

حجت الاسلام صبوحی در این همایش با اشاره به تاریخچه کوتاه از هیئت قرآن و ولایت اظهار داشت: طبق حدیثی از رسول گرامی اسلام که فرموده: «کتاب الله و عترتی» برای بهره مندی از قرآن کریم در زندگی، هیچ الگویی بالاتر از اهلبیت عصمت و طهارت(ع) وجود ندارد.

مدیر مسئول مؤسسه تدبر در کلام وحی در ادامه به ساختاری که می تواند به اهداف موسسه در رسیدن الگوی بهتر اشاره کرد و ابراز داشت: بعد از اینکه دوره های آموزشی تدبر در قرآن در جاهای مختلف کشور آغاز شد،رفته رفته یک نیازی در جوانب مختلف که از جمله آن جانب معرفتی است احساس شد.

ارسال نظرات