۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۷۰۱۲۸۱
استاد حوزه علمیه خواهران لرستان:

تربیت دینی فرزندان برای ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه ضروری است

تربیت دینی فرزندان برای ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه ضروری است
لرستان- امیری پور،بر ضرورت تربیت دینی فرزندان در کانون خانواده ها تأکید کرد و گفت: این مهم در ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه و کاهش آسیب ها مؤثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، زهرا امیری پور، عصر امروز در نشست تبیین سبک زندگی فاطمی ویژه بانوان مددجوی کمیته امداد شهرستان الشتر که به همت مدرسه علمیه بنت الرسول(س) در سالن اداره تبلیغات اسلامی اینشهرستان، برگزار شد، گفت: بانوان در تحکیم بخشی بنیان خانواده ها نقش بسزایی دارند.

استاد حوزه علمیه خواهران لرستان بر ضرورت تربیت دینی و صحیح فرزندان در کانون خانواده تأکید کرد و افزود: تربیت دینی و صحیح فرزند در راستای مقابله با هجمه ها و آسیب های اجتماعی و خنثی سازی توطئه های فرهنگی دشمنان ضروری است.

وی با تأکید بر اینکه خانواده باید فرزندان خود را از دوران کودکی با آموزه‌های دینی و فرهنگ قرآنی آشنا سازند، اظهار کرد: این مهم در راستای ارتقای اخقلا و معنویت در جامعه ضروری است.

امیری پور عنوان کرد: نهادینه سازی و تبیین سبک زندگی فاطمی رسالتی خطیر بر دوش حوزه علمیه و طلاب بوده که در این راستا باید همت و فعلیت جهادی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی سبب تحکیم بنیان خانوده ها و خنثی سازی توطئه های فرهنگی دشمنان علیه این نهاد می شود./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات