۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۷۰۱۳۳۷

دیدار تولیدکنندگان و مسؤولان اقتصادی با رهبر معظم انقلاب

دیدار تولیدکنندگان و مسؤولان اقتصادی با رهبر معظم انقلاب
صبح امروز جمعی از تولید کنندگان اقتصادی به همراه مسؤولان اقتصادی به دیدار رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی رفتند و هم اکنون این دیدار در جریان است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سایت دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله العظمی خامنه‌ای از حضور جمعی از تولید کنندگان کشور و مسؤولین اقتصادی و صنعتی در حسینیه امام خمینی برای دیدار با رهبر انقلاب اسلامی خبر داد. 

گفتنی است طبق اعلام، این دیدار هم اکنون با ارائه نظرات و دیدگاه‌های تعدادی از تولیدکنندگان در حال برگزاری است که اخبار و تصاویر آن نیز متعاقباً از طریق سایت منتشر خواهد شد.

حضور تولید کنندگان اقتصادی و ارائه چالش‌های پیش روی تولید، بیان‌گر عزم جدی رهبر معظم انقلاب و دولت سیزدهم برای رفع موانع تولید و حمایت از آن است؛ زیرا به دلیل اوضاع نابسامان اقتصادی که ناشی از سوء مدیریت دولت یازدهم و دوازدهم بود، بخش عمده‌ای از اقتصاد کشور و به‌خصوص تولید آسیب دید.

اختصاص شعار سال در چندین سال متوالی برای بحث تولید، نگاه عمیق و استراتژیک رهبر انقلاب را نسبت به مسأله تولید در اقتصاد نشان می‌دهد. تولید مهم‌ترین مسأله‌ای است که در هژمونی و قدرت سیاسی و اقتصادی هر کشور تأثیر گذار است.

شایان ذکر است، بخشی از آیه 61 سوره مبارکه هود «هُوَ أَنْشَأَكُمْ مِنَ الْأَرْضِ وَاسْتَعْمَرَكُمْ فِيهَا» در این مراسم به نمایش گذاشته شده است که رهبر انقلاب در تفسیر این آیه فرموده‌اند: «خداوند متعال که خالق این زمین و خالق شما است، شما را موظّف کرده است که این زمین را آباد کنید؛ یعنی ظرفیّتهای موجود در این مجموعه‌ی کره‌ی ارضی را به فعلیّت برسانید.»1393/12/17

ارسال نظرات