۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۷۰۱۳۵۳

مجلس قاطعانه تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی را پیگیری خواهد کرد

مجلس قاطعانه تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی را پیگیری خواهد کرد
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس قاطعانه فرآیند تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی را پیگیری خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره روند تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی اظهارکرد: صحبت هایی که درمورد نمایندگان مجلس در اتاق بازرگانی زده شد شگفت آور بود، با فضاسازی به دنبال منصرف کردن نمایندگان از نظارت و تحقیق و تفحص هستند.

وی افزود: مجلس قاطعانه تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی را پیگیری خواهد کرد؛ درواقع باید مشخص شود بودجه 300 میلیارد تومانی اتاق بازرگانی کجا خرج می شود. از اتاق بازرگانی سوال داریم که در سال های گذشته در حوزه صادرات چه کاری انجام داده‌اند؟

سلیمی تاکید کرد: تحقیق و تفحص در مجلس یازدهم به اوج خود رسیده، از ابتدای انقلاب تاکنون همچین سابقه ای در مجلس شورای اسلامی نبوده است. مجلس جای سوال کردن است، بحث شفاف سازی باید در همه ارگان ها رعایت شود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از اعضای اتاق بازرگانی در بعضی از استان‌های کشور، اقدام به ساخت ساختمان‌های مجلل کرده‌‍اند که همانند کاخ می‌ماند؛ باید مشخص شود که پول این ساخت و سازها از کجا آمده و با اجازه چه کسی این ساختمان‌ها ساخته شده است.

ارسال نظرات