۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۷۰۱۵۶۲

مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه رحلت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت

مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه رحلت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت
در پی درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی، مرکز بسیج اساتید و مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای این ضایعه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم در پیامی درگذشت آیت الله صافی را تسلیت گفت.

متن این پیام به این شرح است:

إنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
قال رسول الله (صلی الله علیه وآله)
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ.

همزمان با چهل وسومین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی، روح بلند و پاکِ عالم مجاهد، شیخ الفقهاء والمجتهدین؛ مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی (رضوان الله تعالی علیه) به ملکوت اعلی پیوست.

با تاثر وتالم این ضایعه اسفناک را به محضر اقدس حضرت، ولی الله الاعظم امام زمان (ارواحناله الفداء) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) وبه حوزه‌های علمیه وعلماء اعلام، خاصه شاگردان وتربیت یافتگان وبویژه بیت معظم له وبیت شریف مرجع اعلی، سیدالفقهاء والمجتهدین، مرحوم آیت الله العظمی حاج سید محمدرضا گلپایگانی (قُدّسَ سره) و آقازادگان مکرم آن عالم وارسته و فقیه بصیر و همهارادتمندان و مقلدانش تسلیت وتعزیت عرض می‌نماییم.

یقینا تلاش‌ها، مجاهدت ها و خدمات ارزنده و برجسته سیاسی و اجتماعی نظیر عضویت در خبرگان قانون اساسی، عضویت و دبیری شورای نگهبان به امر امام راحل و خدمات فراوان به حوزه‌های علمیه و پرورش صد‌ها شاگرد و تالیف وتصنیف ده‌ها اثر ذی قیمت وگرانبهاء و نشر و گسترش علوم محمد و آل محمد در داخل و خارج کشور و خدمات ارزنده فرهنگی و اجتماعی و عام المنفعه و گسترده آن پیر فرزانه اوراق زرینی بر دفتر عمر گرانمایه آن عالم مجاهد و انقلابی و صحابی امام راحل و عظیم الشان (رضوان الله تعالی علیه) و یار و یاور رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای خواهد بود و همواره بر تارک تاریخ و انقلاب خواهد درخشید.

یادش همیشه جاوید و گرامی و برخوان کرم الهی، در جوار پیامبر اکرم وآل طاهرینش (صلی الله علیه وآله وعلیهم السلام) متنعّم و محشور باد.
انشاءالله

مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم

ارسال نظرات