۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۷۰۱۵۹۰
مجمع هماهنگی پیروان امام ورهبری استان قم در پیامی:

آیت الله صافی در خیرخواهی نسبت به رفع مشکلات جامعه پیشگام بود

آیت الله صافی در خیرخواهی نسبت به رفع مشکلات جامعه پیشگام بود
آن مرجع بزرگ همواره در خدمت به مردم شریف و خیرخواهی نسبت به رفع مشکلات جامعه پیشگام بود و در مسیر نهضت و انقلاب اسلامی چراغ راه بود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مجمع هماهنگی پیروان امام ورهبری استان قم به مناسبت ارتحال مرجع عالیقدر، حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی(رضوان الله علیه) پیام تسلیتی را صادرکرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْءٌ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ

ارتحال غمبار فقیه عالیقدر، حضرت آیت‌الله العظمی آقای حاج شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی (رضوان الله علیه) را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله) مراجع عظام تقلید و حوزه‌های علمیه در سراسر کشور، ملت شریف ایران و بیت معظم و همه مقلدان، شاگردان و ارادتمندان آن مرجع عظیم الشأن تسلیت عرض می‌نماییم.

آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی، به‌حق از استوانه‌های فقاهت و مراجع روشن‌بین و آینده‌نگری بود که عمر شریف خود را در اعتلای اسلام و ترویج معارف الهی و ولای اهل بیت (علیهم السلام) سپری کرد، ولایتمداری وعشق به نام و یاد حضرت صاحب الامر(عج) در تمام وجودش زبانه می‌کشید.

آن مرجع بزرگ همواره در خدمت به مردم شریف و خیرخواهی نسبت به رفع مشکلات جامعه پیشگام بود و در مسیر نهضت و انقلاب اسلامی و همراهی با امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله) چراغ راه بود و در زمره مراجعی بود که از ابتدای تشکیل نظام جمهوری اسلامی باانتخاب در مجلس تدوین قانون اساسی و سپس با حضور در شورای نگهبان قانون اساسی با حکم امام راحل (ره) نقش آفرینی می‌کرد و همه کسانی که در این نهادها و یا نمایندگان مجلس که با آن مرحوم در ارتباط بودند، ایشان را جزو دقیق‌ترین، پرکارترین، پرمطالعه‌ترین و وظیفه‌شناس‌ترین فقهای شورای نگهبان می‌دانستند.

احاطه ایشان بر مسائل روز کشور و جهان اسلام و توصیه‌های دلسوزانه به مسئولان همراه با قدرت حافظه و ممارست در مطالعه و نوشتن، همگان را به تحسین وا می‌داشت.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم با تسلیت فقدان این مرجع عالیقدر به همه شیعیان جهان وخاصه مقلدین و دوستداران ایشان، از درگاه ایزد متعال علو درجات را برای آن فقیه بزرگ و صبر و اجر جزیل برای بیت معظم له و سایر بازماندگان و همه ارادتمندان به ایشان مسئلت می‌نماید.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم

ارسال نظرات