۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۷
کد خبر: ۷۰۱۶۹۹
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

مردم منتظر فتوحات چله دوم انقلاب باشند

مردم منتظر فتوحات چله دوم انقلاب باشند
صفار هرندی گفت: چله دوم انقلاب آغاز شده و فتوحات این چله از جنس جهشی است و حاصل آن را می شود به صورت مضاعف و چند برابر یافت، باید منتظر فتوحات بزرگ در این مقطع باشیم.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، صفار هرندی در مراسمی که چهارشنبه شب به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در مسجد چهارمردان خیابان انقلاب قم برگزار شد با اشاره به چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: سن چهل و چهار سالگی سن بلوغ عقلی است و از طرفی هنوز هم طراوت جوانی را با خود دارد و از طرفی دیگر تجربه و فهم متراکمی که محصول یک عمری است را باخود دارد.

وی افزود: چله دوم انقلاب آغاز شده و فتوحات این چله از جنس جهشی است و حاصل آن را می شود به صورت مضاعف و چند برابر یافت و در حقیقت باید منتظر فتوحات بزرگ در این مقطع باشیم.

این سیاستمدار با اشاره به هماهنگی سران قوا اظهار داشت: از ابتدای انقلاب چنین دوره ای را نداشته ایم که سران قوا چنین هماهنگ باشند و مدتی بود که خود را شاگرد رهبر انقلاب دانستن از ادبیات زمامداران دور شده بود.

وی با اشاره به اینکه عده ای در اوایل انقلاب ضد مذاکره با آمریکا بودند، امروز شاکی از این هستند که چرا با آمریکا مذاکره و تعامل نمی شود، ابراز داشت: گاهی انسان عوض می شود این مانعی ندارد اما اگر عوض شدن در مبنا باشد دیگر نمی توان گفت او عوض شده است بلکه می گویند طرف عوضی شده است.

صفار هرندی کارنامه انقلاب را دارای تلخی و شیرینی دانست و تصریح کرد: دولت فعلی راه حل مسائل را در بندگی کردن شیطان نمی داند و با محاسبه بی نیازی از آمریکا را یافته اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: نگاه دولت رئیسی معکوس نیست و همان نگاهی است که مردم کوچه و بازار دارند، هنوز مقدمات برخی از کارها برایشان میسر نشده است و به وعده هایشان عمل خواهند کرد.

وی در پایان با اشاره به تلاش های امام در به ثمر رساندن انقلاب گفت: حاصل تلاش و استقامت امام پیروزی انقلاب اسلامی بود و این انقلاب با هرزگی و مسخره بازی دشمنان خارجی و منافقان داخلی متزلزل شدنی نخواهد بود، این انقلاب ریشه دارد.

ارسال نظرات