۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۷۰۱۸۳۲
امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد؛

گام دوم انقلاب و تلاش دشمن برای جلوگیری از تحقق تحولات بزرگ در کشور

گام دوم انقلاب و تلاش دشمن برای جلوگیری از تحقق تحولات بزرگ در کشور
کرمانشاه ـ حجت الاسلام موسوی گفت: امروز در گام دوم انقلاب قرار داریم، گامی که بی شک طی کردن آن منجر به یک تحول بزرگ در کشور می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سیدروح الله زمانی موسوی امروز در دیدار جمعی از روحانیون و طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان اسلام آبادغرب که به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی در اصل شناسنامه این نظام و ملت است.

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب ادامه داد: دهه فجر یادآور بینش و آگاهی ملت ایران در برابر استبداد و حکومت‌های دین ستیز است، ملتی که برای پاسداشت داشته‌های دینی به رهبری امام راحل، علما، روحانیون و نخبگان جامعه علیه نظام ستم شاهی که به دنبال استحاله و حتی از بین بردن چهره واقعی اسلام بود قیام کردند و نهایتاً توانستند حکومتی اسلامی را در جهان تشکیل دهند، حکومتی که امروز هم برای مسلمین به عنوان ام القراء شناخته می‌شود و هم یک خطر بزرگ برای امپریالیسم محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم که مشکلات اقتصادی، معیشتی و به ویژه جنگ رسانه‌ای دشمن ما را از آرمان های انقلاب و نظام دور کند، گفت: دشمنی معاندان بر همه ملت ایران عیان است، از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی این عداوت‌ها به روش‌ها و شکل‌های مختلف خود را نشان داد.

حجت الاسلام زمانی موسوی ادامه داد: ایجاد دسته بندی‌های سیاسی در برابر جمهوری اسلامی که با رأی قاطع و تاریخی ملت ایران انتخاب شد، اولین واکنش و تقابل گروه‌ها و جناح‌های سیاسی بود، که بعد این گروه‌های سیاسی که در رسیدن به مطامع و خواسته‌های خود ناکام مانده بودند علیه این انقلاب و ملت دست به سلاح شدند و خروجی آن منافقین، گروهک‌ها و … شد.

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب اظهار داشت: تشریح و توضیح یک به یک حوادث و توطئه‌هایی برای ساقط کردن این نظام در طول ۴ دهه اخیر، نیازمند فرصت زیادی است، ولی به صورت اجمالی می‌توان گفت که با وجود همه دشمنی‌ها، تحریم‌ها و … به سلامت و البته با افتخار از گام اول انقلاب با افتار عبور کرده‌ایم.

این استاد حوزه عنوان کرد: امروز در گام دوم انقلاب قرار داریم، گامی که بی شک طی کردن آن منجر به یک تحول بزرگ هم در داخل و هم در خارج از کشور می‌شود، بنابراین از یک سو دستانی درکارند که این مهم محقق نشود و از سوی دیگر باید همه برای گذر از این مرحله تاریخی نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

حجت الاسلام زمانی موسوی در بخش دیگری با اشاره به برخی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی کشور، گفت: خوشبختانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، رهبری جامع العلوم هستند و بر تمامی مسائل روز مملکت و دنیا احاطه دارند که این یک عطیه الهی برای همه ما محسوب می‌شود.

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب ادامه داد: نگاه علمی و تخصصی معظم له به مقوله اقتصاد، تولید و صنعت نشان می‌دهد که یکی از بزرگترین دغدغه‌های ایشان، ترمیم و توسعه این حوزه است، بنابراین هرآنچه که رهبری در این دیدار بیان فرموده‌اند می‌تواند برای فعالان عرصه اقتصاد و تولید کشور نصب العین باشد.

حجت الاسلام زمانی موسوی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: توجه به تولید، ارتقا توان اقتصادی کشور، حمایت واقعی و عملی از کارآفرینان، توجه بیشتر به داشته‌ها و سرمایه‌های داخلی، دوری از توجیه‌های غیرکارشناسانه در تبیین وضعیت نامساعد کنونی اقتصاد کشور و … مطالبی بود که از کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌توانیم به خوبی دریابیم./1400/پ210/

ارسال نظرات