۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۷۰۱۸۷۱
نائب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با رسا:

مجلس تمام توان خود را برای حمایت از نیروی انتظامی به کار خواهد گرفت

مجلس تمام توان خود را برای حمایت از نیروی انتظامی به کار خواهد گرفت
مقتدایی با اشاره به عزم مجلس برای حمایت همه جانبه از نیروهای انتظامی، گفت: بررسی های جدی در خصوص قانون به کار گیری سلاح در کمیسیون امنیت ملی برای این نیرو صورت گرفته است.

عباس مقتدایی خوراسگانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در رابطه با حادثه غم انگیز شهادت سرهنگ رنجبر در شیراز، گفت: شهادت این نیروی از جان گذشته نیروی انتظامی، نشان داد که مظلومیت نیروی انتظامی در کنار اقتدار و تامین امنیت جامعه یک موضوع جدی است.

نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: از یک سو نیروی انتظامی در جهت تامین امنیت ملت و ایجاد انتظام در کشور تلاش می کند و از سوی دیگر خویشتن داری، صبوری، فداکاری و از خود گذشتگی نیروهای این سازمانِ برآمده از انقلاب اسلامی کاملا مشهود است.

وی با تاکید بر لزوم بسیج همگانی در جهت تامین نیازهای نیروی انتظامی، در ابعاد گوناگون از جمله؛ امکانات مادی، حمایت های معنوی و عرصه های قانون گذاری، افزود: مجلس یازدهم تمام توان خود را برای حمایت از نیروی انتظامی به میدان خواهد آورد.

مقتدایی عنوان کرد: ما معتقدیم که باید پشتیبانی ها به گونه ای صورت گیرد تا هم اقتدار نیروی انتظامی حفظ شود و هم دائما ارتقا یابد در حالی که علی رغم فداکاری های نیروی انتظامی، وضعیتی که امروز برای این نیروی از جان گذشته وجود دارد مطلوب نیست به همین دلیل همچنان همه کشور باید دین خود را به نیروی انتظامی و پرسنل فداکار آن ادا کند.

نماینده مجلس با خاطرنشان کردن بررسی های جدی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خصوص قانون بکار گیری سلاح برای نیروهای انتظامی، گفت: همه متولیان مربوطه اعم از نیروهای نظامی و انتظامی که باید در جلسات کمیسیون مذکور دیدگاه های کارشناسی خود را مطرح می کردند، دعوت شدند که به جامعیتی رسیده است و در روزهای آینده اطلاع رسانی بیشتری در خصوص آن صورت خواهد گرفت.

نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برای تقویت حداکثری نیروی انتظامی عزم خود را جزم کرده است.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰
بنظر میرسه خیلی با ارازل و اوباش داره مماشات میشه و برخورد ها بازدارنده نیست نیروی انتظامی باید با شدت برخورد علنی داشته باشه و بعضی از متولیان هم شان انسانی و .... برا ارازل قائل نشن و دست نیروی انتظامی را باز بذارن..
0
0