۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۷۰۲۱۲۹
همزمان با ایام الله دهه‌ی مبارکه‌ی فجر برگزار می شود؛

همایش مردمی گروه‌های سرود استان قم

همایش مردمی گروه‌های سرود استان قم
در ایام الله دهه‌ی فجر و ایام میلاد امیر المومنین علی علیه السلام، همایش بزرگ گروه‌های سرود استان قم برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد قادری جانشین کمیته‌ی تشکل های مردمی و حوزوی قرارگاه ۱۹ دی استان قم با اعلام این خبر گفت: در طلیعه‌ی فجر چهل و چهارم انقلاب اسلامی و در آستانه‌ی میلاد مولی الموحدین، حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام، همایش بزرگ گروه های سرود استان قم برگزار می گردد.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر احیای گروه‌های سرود نوجوانان و انتقال معارف اسلامی و مفاهیم انقلابی از این طریق گفت: مقام معظم رهبری در دیداری که با شاعران در نیمه‌ی ماه مبارک رمضان در سال ۱۳۹۵ داشتند، فرمودند: «اگر ما یک سرود مناسبی مناسب با وضع زمان داشته باشیم که این را جوان‌ها در اردوها بخوانند، مثلاً یک مشت جوان در کوه‌نوردی که میروند با همدیگر بخوانند؛ در اجتماعاتی که هست بخوانند؛ فرض کنید یک مشت جوان در راه‌پیمایی بیست‌ودوّم بهمن همان سرود را بخوانند. اینها خیلی چیزهای مهمّی است، اینها تکرار معارف و گسترش دادن معارفی است که ما احتیاج به گسترش آنها داریم. سرود این کار را میکند و زود هم اثر میگذارد. فرهنگ‌سازی میکند.»

جانشین کمیته‌ تشکل‌های مردمی و حوزوی قرارگاه ۱۹ دی استان قم، دومین تجمع گروه‌های سرود استان قم را حاصل تلاش‌های حجت الاسلام حسنعلی خوئینی مدیر گروه فرهنگی - تبلیغی رشد دانست و گفت: این اقدام، یک اتفاق فرهنگی - انقلابی‌ست و حضور نوجوانان در این اجتماع، نماد پویایی انقلاب اسلامی و انتقال ارزش‌های انقلاب از نسل‌های قبل به نسل‌های بعدی‌ست.

حجت الاسلام قادری گفت: این اجتماع بزرگ، روز ۲۱ بهمن ماه، از ساعت ۱۰صبح، با اجرای همخوانی دسته‌جمعی گروه های سرود، در جوار حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار خواهد شد و اقامه‌ی نماز جماعت ظهر و عصر در حرم بانوی کرامت، برنامه‌ی پایانی این همایش به یادماندنی خواهد بود.

وی ضمن دعوت از همه‌ی گروه هایِ سرود حرفه‌ای بین‌المللی، ملّی، استانی و محلی در این همایشِ مردمی و انقلابی افزود: مسئولین محترم گروه‌ها لازم است از طریق لینک https://survey.porsline.ir/s/0AE2Rmr/
وارد "پرس لاین" شوند و مشخصات گروه خود را ثبت نمایند.

حجت الاسلام قادری در پایان با بیان اینکه همه‌ی گروه‌ها با حفظ ماهیتِ خود، در این اجتماع حاضر خواهند شد، گفت: همه‌ی گروه‌هایی که تمایل دارند در این مراسم شرکت نمایند، لازم است نام گروه سرود خود را شماره‌ی ۰۹۹۰۲۹۲۳۳۷۸ پیامک کنند.

ارسال نظرات