۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۷۰۲۱۹۲
مدیر مرکز اسلامی کرمانشاه:

نهضت امام خمینی علیه رژیم طاغوت برگرفته از قیام سیدالشهدا بود

نهضت امام خمینی علیه رژیم طاغوت برگرفته از قیام سیدالشهدا بود
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فاضلی گفت: قیام امام(ره) علیه رژیم طاغوت بر گرفته از قیام سیدالشهدا(ع) بود و امام(ره) نقش موثری در احیای ارزش های قرآن کریم در جامعه داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام حجت الله فاضلی امروز در محفل انس با قرآن کریم و تجلیل از فعالین قرآنی شهرستان روانسر که به مناسبت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی با قیام تاریخی خود مفاهیم و ارزشهای قرآنی را در جامعه احیا کرد و ما باید تلاش کنیم این علوم و معارف قرآنی را هرچه بیشتر در جامعه نهادینه کنیم.

مدیر مرکز اسلامی کرمانشاه گفت: یکی از وظایف شرعی والدین نسبت به فرزندان آموزش و تعلیم و تربیت مفاهیم قرآنی است.

حجت الاسلام فاضلی در ادامه سخنان خود بیان کرد: قیام امام خمینی(ره) علیه رژیم طاغوت بر گرفته از قیام سید الشهدا(ع) بود و امام(ره) نقش موثر و بسزائی در احیای ارزشهای قرآن کریم در جامعه داشتند.

مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه عنوان کرد: ما مدیون امام و شهدای انقلاب هستیم و باید پاسدار این انقلاب و ارزشهایی که به برکت این انقلاب در جامعه نهادینه شده اند، باشیم و در راه اعتلای فرهنگ قرآنی تلاش کنیم.

براساس این گزارش در این محفل نورانی و معنوی 3 نفر از قاریان برتر کشوری و استانی آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کردند./1400/پ210/

ارسال نظرات