۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۷۰۲۲۵۸
حجت الاسلام مهدوی ارفع:

اجر مجاهد جهاد تبیین بالاتر از مجاهد دفاع مقدس است

اجر مجاهد جهاد تبیین بالاتر از مجاهد دفاع مقدس است
استاد حوزه و دانشگاه گفت: اجر مجاهد در جهاد تبیین از جهاد در دفاع مقدس بالاتر است چرا که اصل اسلام را می زنند و امروز جهاد تبیین نقطه کانونی تکلیف است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع در برنامه ده شب ده سخنرانی که شب گذشته در مسجد چهارمردان برگزار شد، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک حقیقت و جریان است، گفت: انقلاب جریانی است که از ایران اسلامی به خاطر قابلیت های ملت ایران آغاز شد اما به ایران منتهی و متوقف نخواهد شد.

وی انقلاب را دارای اهداف بلند مدت دانست و اظهار داشت: انقلاب اهداف بلند مدتی داشت که همچنان در انتظار تحقق آن هستیم و انتظار تحقق اهداف اصلی انقلاب هم همانند انتظار فرج امام عصر(عج) شرط آن فعالیت است، با انفعال نمی شود به انتظار معنا داد.

سخنران این مراسم تشخیص اولویت را ضروری برشمرد و ابراز کرد: برای رسیدن به پیروزی ها و بستر سازی عصر ظهور که در بیانیه گام دوم به عنوان عالی ترین هدف از آن یاد شده است، شناسایی اولویت ها بسیار ضروری است.

حجت الاسلام مهدوی ارفع با اشاره به تشخیص اولویت افزود: باید به فعالیت دشمن نگاه کرد آنجایی که دشمن ضربه می زند همان نقطه اولویت است، تشخیص اولویت نود درصد مشکل را حل می کند و متاسفانه عده زیادی در همین مرحله مردود می شوند.

وی آخرین حربه دشمن را دمیدن در شیپور دروغ ناکارآمدی نظام دانست و خاطرنشان کرد: هشت سال فشاری که در دولت قبلی به سر مردم آمد، برنامه ای برای این بود که به مردم بگویند تفکر انقلابی نمی تواند مشکلات مردم و جامعه را حل کند.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: این فشار چند وجهه دارد، اولاً اینکه به دروغ می گویند دوران شاه بهتر از الان بود، به صورت حرفه ای عصر پهلوی را بزک می کنند، دوماً اینکه آینده را به شدت بد جلوه می دهند که راه مقابله آن جهاد تبیین است.

سخنران برنامه آزادی را مهم ترین دستاورد انقلاب برشمرد و اظهار کرد: انقلاب به ما عزت داد، کارتر بدون اجازه به کشور ما می آمد و شاه ما سرپا و ایستاده گزارش می داد، کار بزرگ تر ما تحقق زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) یعنی حکومت جهانی حق است.

وی با اشاره به ارزش جهاد تبیین ابراز کرد: یقیناً اجر مجاهد در جهاد تبیین از جهاد در دفاع مقدس بالاتر است چرا که اصل اسلام را می زنند و آنجا خاک ما را می خواستند بگیرند، امروز اعتقاد به اسلام را می گیرند، جهاد تبیین امروز نقطه کانونی تکلیف است.

ارسال نظرات