۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۷۰۲۲۷۲
نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب:

انقلاب اسلامی به مردم ایران عزت و اقتدار بخشید

انقلاب اسلامی به مردم ایران عزت و اقتدار بخشید
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر گفت: ۲۲ بهمن روزی است که حکومت پهلوی به اتمام رسید و خون برشمشیر پیروز شد و سرنوشت ایران اسلامی به نور، پیشرفت، توسعه و عزت رقم خورد.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: ۲۲ بهمن روز تجلی انسجام و وحدت بزرگ ملت ایران است، ۲۲ بهمن روز سرعت بخشیدن به نتیجه نهضت اسلامی و تشکیل حکومت اسلامی است.

وی افزود: روز ۲۲ بهمن از روزگارانی است که هر زن و مرد ایرانی با عشق و علاقه این روز را به عنوان یک روز بزرگ و یادمان عظیم برای خود احترام، ارج و مقام قائل است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن حرکتی مبتنی بر بینش عمیق ملت ایران و الهام گرفته از اندیشه عاشورایی امام خمینی است، اظهار داشت: در واقع ۲۲ بهمن لبیک روستا، شهر و استان های ایران به هل من ناصر ینصرنی امام خمینی بود، امامی که عشق، ایمان، ایثار، از خودگذشتگی و هزارن ارزش اسلامی را دوباره احیاء کرد.

نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب نتیجه انقلاب را پیشرفت و عزت ملت ایران برشمرد و ابراز کرد: باید بدانیم ۲۲ بهمن روز بیداری ملت بزرگ ایران است که توانست بر طاغوت غالب شود و سرآغاز طلوع انقلاب اسلامی رقم بخورد، ۲۲ بهمن روزی است که حکومت پهلوی به اتمام رسید و خون برشمشیر پیروز شد و سرنوشت ایران اسلامی به نور، پیشرفت، توسعه و عزت رقم خورد.

وی ضمن بیان دشمنی های نظام شاهنشاهی علیه ملت ایران ادامه داد: مبارزه پانزده سال ملت بزرگ ایران اسلامی در ۲۲ بهمن به ثمر رسید و با سرنگونی نظام ستمشاهی انقلاب اسلامی با شکوه و با هیمنه برهمه مکر و حیله و توطئه و فتنه ها غالب گشت.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر ۲۲ بهمن را معجزه قرن معاصر دانست و خاطرنشان کرد: اینکه می بینیم استکبار و صهیونیزم و مزدوران آنان روز به روز در اضمحلال، انزوا و ضعف قرار گرفته اند از عظمت ۲۲ بهمنی است که کم کم این نهال نوپا تبدیل به درخت تنومندی شد که امروز شاخسار او جهان را تحت الشعاع قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران به دنبال احیاء ارزش های اسلامی در انقلاب بودند، اظهار کرد: باید در این ۲۲ بهمنی که ملت مصمم ایران با یکدلی و یکصدایی دنبال مطالبات رهبری و احیاء ارزش های اسلام هستند، قبل از ثبت در اوراق کاغذها در قلب قلب هر ایرانی ثبت گردد، محل دبیرخانه ۲۲ بهمن خانه های ایرانیان در همه نقاط کشور است.

استاد حوزه علمیه افزود: وقتی اوراق بایگانی را تورق می کنیم باید کارنامه پر از اخلاص، خیرخواهی، تعهد، میثاق و ارادت به رهبری را در کتاب مسئولیت پذیری ملت ایران مشاهده کنیم، ۲۲ بهمن روز تبریک به فرد فرد ملت ایران اسلامی است که ولایتمداری خویش را چون خورشید بر آسمان به جهانیان به اثبات رساند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در پایان انقلاب را ناموس ملت ایران در راستای حفظ اقتدار دانست و تصریح کرد: روز ۲۲ بهمن به ناخدای کشتی انقلاب که بعد از معمار بزرگ انقلاب بیش از ربع قرن انقلاب را با صلابت هدایت و رهبری می کند تبریک عرض می کنیم و امیدوار هستیم با رفتن این ویروس منحوس بزرگترین جشن ۲۲ بهمن را در همۀ شهرها، خیابان ها و میادین چون گذشته به رخساره جهانیان بکشیم و بگوییم ۲۲ بهمن ناموس هر ایرانی جهت عزت و اقتدار او است.

ارسال نظرات