۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۷۰۲۲۸۴
خانواده‌های طلاب شهیده تقدیر شدند؛

برگزاری اولین یادواره ملی فرشتگان ماندگار

برگزاری اولین یادواره ملی فرشتگان ماندگار
اولین یادواره ملی ۱۳ طلبه شهیده کشور با عنوان فرشتگان ماندگار در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، اولین یادواره ملی فرشتگان ماندگار، 13 طلبه شهیده کشور امروز با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در سالن آیت الله شرعی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام امیرزاده مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم، خانم صدیق مدیرکل امور بانوان استانداری قم، خانم شکریان جانشین بسیج جامعه زنان استان قم، خانم روح پرور فرمانده حوزه مقاومت بسیج طلاب قم و برخی دیگر از مسئولان استانی حضور داشتند.

این مراسم که به صورت زنده نیز از طریق لایو مراسمات مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران پخش می شد با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی آغاز شد و در ادامه مستندی تصویری از زندگینامه 13 طلبه شهیده کشور برای حاضران پخش شد.

در بخش بعدی مراسم، حاج علی مالکی نژاد، راوی دفاع مقدس و مداح اهل بیت علیهم السلام به مداحی و روایتگری پرداخت و همچنین حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان، سخنران کشوری با بیان این که نام این شهیدان به دلیل از خودگذشتگی و ایثار ماندگار شده است، اظهار داشت: این همایش نیز به پاسداشت ایثار این بانوان طلبه برگزار شده است که نشان می دهد در جامعه اسلامی ایثار و از خودگذشتگی حف اول را می زند.

در بخش پایانی مراسم از خانواده طلاب شهیده «بتول مطهری» و «فخرالسادات کفاش حسینی» با اهدای لوح و قطعه فرش و نگین متبرک حرم مطهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) تقدیر به عمل آمد.

در حاشیه این مراسم حجت الاسلام حبیب الله شهبازی، مسئول دبیرخانه نامگذاری شهرداری قم اظهار داشت: دو خیابان در شهر قم را به نام طلاب شهیده استان قم خانم ها «بتول مطهری» و «فخرالسادات کفاش حسینی» نامگذاری خواهیم کرد.

ارسال نظرات