۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۷۰۲۳۳۵
حضوری از جنس شعور؛

ایران اسلامی، یکپارچه در جشن انقلاب اسلامی

ایران اسلامی، یکپارچه در جشن انقلاب اسلامی
مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی همچون سال های گذشته یکپارچه شعار مرگ بر آمریکا سردادند و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب خود را جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، تقویم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران سرشار از روز‌هایی است که با دست توانگر ملتی قهرمان؛ در سایه پیروی از ولایت، لحظه شناسی و حضور حماسی به وقوع پیوست.

یوم الله 22 بهمن 57 فتح الفتوح بزرگ مردمی است که پس از سال‌ها جهاد و قیام به بار نشست و همچون خورشیدی فروزان بر جهان غرق شده در ظلمات جهالت مدرن، تلألو یافت و جان‌های یخ زده از ظلم و استبداد را از زنجیر بندگی و اسارت استعمار و استکبار رهایی داد.

22 بهمن 1400 نیز همچون سال های گذشته پرشور و با صلابت توسط مردم غیور ایران زمین در حال برگزاری است، مردمان ایران زمین با غیرت دینی خود بر بیماری کرونا، برف و باران غالب گشت و پیروزمندانه جشن 43 سالگی استقلال وعزت خود را جشن گرفتند.

گزارشات مردمی خبرنگاران خبرگزاری رسا حاکی از این است که سرتاسر پهنه ایران زمین در قالب موتوری، خودرویی و راهپیمایی مردمی 43 سالگی انقلاب را جشن می گیرند، حضور مردم در صحنه درس بزرگی برای اجانب و بیگانگانی است که چشم طمع به ایران اسلامی و توهم براندازی نظام را در سر می پرورانند.

مردم استان و شهر قم همزمان با مردم سراسر ایران اسلامی جشن انقلاب را برگزار کردند، مردم قم امروز صبح با رعایت پروتکل های کرونایی راهپیمایی موتوری و ماشینی را از بلوار پیامبر اعظم به سمت مسجد مقدس جمکران آغاز کردند.

به گزارش خبرنگاران افتخاری خبرگزاری رسا، هزاران موتور سیکلت و خودرو شخصی در شهرستان‌های استان تهران شامل ملارد، شهریار، شهر قدس، رباط کریم، بهارستان، اسلامشهر، شهرری، پیشوا، قرچک و ورامین، پاکدشت، فیروزکوه، دماوند، پردیس و شمیرانات برگزار شد.

ایران اسلامی؛ یکپارچه در جشن انقلاب اسلامی

خبرنگار ما از زنجان گزارش داد مردم این شهر با شکوهی خیره‌کننده و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی به شکل کاروان‌های خودرویی، خانوادگی و رژه موتوری در نقاط مشخص شده استان همزمان با سراسر کشور آغاز شد و زنجانی‌ها پس از 43 سال همپای سایر مردم در سراسر کشور عاشقانه در جشن انقلاب اسلامی حضور یافتند.

مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، همزمان با سراسر کشور مردم این دیار برای حضور در جشن باشکوه 40 سالگی انقلاب و راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن به خیابان‌ها آمده‌اند.مردم شهرهای و روستاهای کهگیلویه و بویراحمد با حضور در راهپیمایی خودرویی و موتوری در شهرها و روستاها شعار " مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل"  را طنین انداز کردند.

خبرنگاران لرستانی این خبرگزاری نیز اعلام کردند مراسم راهپیمایی خودرویی یوم‌الله 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، لحظاتی پیش در شهرهای استان لرستان با حضور پرشور و انقلابی مردم ولایتمدار و شهید پرور استان آغاز شد.

در سالروز چهل و سومین پیروزی انقلاب اسلامی با وجود شیوع بیماری منحوس کرونا برای دومین بار مردم غیور و شهید پرور سرزمین آفتاب، استان مرکزی و ایران نتوانستند با گام‌های استوار خود در خیابان‌ها حضور یابند، اما از آن جایی که تمام اتفاقات ناگوار نمی‌تواند مانع برگزاری جشن پیروزی انقلاب توسط مردم ایران زمین شود، مطابق با برنامه‌ریزی‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد برگزاری مراسم دهه فجر استان مرکزی، مردم شهیدپرور استان مرکزی برای آنکه بار دیگر مشت محکمی بر دهان مستکبران جهان زنند و خیال شاد دشمنان را از عدم حضور مردم ناکام کنند با وسایل نقلیه ماشین و موتور خود با حضور خانواده هایشان در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در 22بهمن ماه در خیابان‌ها حضور می‌یابند.

ایران اسلامی؛ یکپارچه در جشن انقلاب اسلامی

در مرکز استان البرز راهپیمایی به دلیل وضعیت قرمز کرونایی همانند سال گذشته به صورت خودرویی و موتوری برگزار می‌شود اما همچنان شور و شعف بسیار خاصی در این راهپیمایی وجود دارد و افراد بسیار زیادی در مراسم شرکت کرده‌اند.

در همه شهرهای استان گلستان به صورت خودرویی و موتوری است و در مرکز استان ( گرگان) راهپیمایی یوم الله 22 بهمن همزمان با سراسر کشور از ساعت 10 صبح آغاز شد و مسیر راهپیمایی نیز از چهارراه رسالت، چهارراه میدان، میدان وحدت (شهرداری) به سمت میدان کریمی برنامه ریزی شده است.

امروز زیر بارش برف و بوران مردم دارالارشاد و دارالامان استان اردبیل، همزمان با سراسر کشور حضور پرشور و باشکوه خود را در راهپیمایی روز 22 بهمن نشان دادند و خیابان‌های سرد و برفی با حضور مردم گرمای خاصی پیدا کرد که برگ زرینی را در تاریخ انقلاب اسلامی درخشان کرد، همچنین به رغم شرایط نامساعد جوی و سرمای شدید مرزداران حریم امن ولایت  در ایلام با حضور پرشکوه خود در جشن ملی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یکصدا فریاد برآوردند؛ اماما هستیم با آن عهدی که بستیم.

ایران اسلامی؛ یکپارچه در جشن انقلاب اسلامی

در مرکز استان یزد راهپیمایی به دلیل وضعیت قرمز کرونایی همانند سال گذشته به صورت خودرویی و موتوری برگزار می‌شود اما همچنان شور و شعف بسیار خاصی در این راهپیمایی وجود دارد و افراد بسیار زیادی در مراسم شرکت کرده‌اند، شرکت کنندگان در راهپیمایی امروز از میدان امام حسین(ع) مسیر خود را شروع کرده و با پشت سر گذاشتن بلوار دانشجو، میدان شهدای محراب، بلوار دهه فجر، میدان حضرت آیت الله خاتمی(ره) و بلوار مدرس به مسیر خود در میدان حضرت امام رضا(ع) پایان می‌دهند.

راهپیمایی بزرگ 22 بهمن امسال در بیش از 150 نقطه استان کرمان در شهرستان‌ها، شهرها و روستاهای بزرگ برگزار می‌شود و با توجه به دلیل شیوه ویروس کرونا و موج ششم بیماری برای حفظ سلامتی مردم این راهپیمایی در مناطق قرمز به صورت خودرویی و در شهرهای با وضعیت نارنجی و زرد این راهپیمایی به صورت مردمی برگزار شود.

راهپیمایی پرشور 22 بهمن با حضور همه اقشار و اقوام استان خراسان شمالی در ده‌ها شهر و روستای استان آغاز شد، مردم 7 شهر استان خراسان شمالی امروز از ساعت 10 با حضور در میادین اصلی و معابر و خیابان‌های شهرها با حضوری پرشور و با رعایت پروتکل‌های کرونایی٬ جشن بزرگ انقلاب اسلامی را آغاز کردند.

راهپیمایی مردم مازندران که در 22 شهرستان، بخش‌ها و برخی روستا ها به دلیل شرایط کرونایی عمدتا به صورت رژه خودرویی و موتوری است و در ساری مرکز استان و چند شهر دیگر که شرایط بهتر است، با رعایت شیوه‌نامه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت راهپیمایی مردمی در حال برگزاری است، مردم انقلابی با آذین بستن خودروهای خود و در دست داشتن پرچم خوشرنگ نظام جمهوری اسلامی ایران، انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام داشتند، شرایط جوی مازندران ابری و بارانی است و در برخی از شهرهای مازندران عمدتا غرب استان؛ مراسم در زیر باران درحال برگزاری است.

ایران اسلامی؛ یکپارچه در جشن انقلاب اسلامی

مراسم یوم‌الله 22بهمن همزمان با سراسر کشور صبح امروز در همه شهرستان‌های استان کردستان نیز برگزار شد.این مراسم در سنندج در زیر باران و با حضور مسئولان ارشد استانی، اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا در محوطه مجموعه ورزشی 22گولان این شهر برگزار شد.

راهپیمایی خودرویی و موتوری شهرستان سمنان از ساعت 9 و 30 دقیقه از آستان مقدس امامزاده اشرف آغاز شد، مردم انقلابی با خودروهای خود مسیرهای امامزاده اشرف به سمت میدان امام حسین، میدان امام حسن مجتبی، میدان امام علی، میدان استاندارد، امام رضا، مشاهیر و سعدی و درنهایت مسجد امام را طی می‌کنند و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را در کنار هم جشن می‌گیرند.

راهپیمایی امروز مردم انقلابی، ولایی و همیشه در صحنه زاهدان، دیار نخل و آفتاب از میدان «سربازان گمنام» محله «زیباشهر»  آغاز شده و تا تقاطع خیابان آزادی و امام خمینی(ره) ادامه دارد.

راهپیمایی خودرویی گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب از ساعت 9 صبح در خیابان امام رضا (ع) آغاز شده است  و مردم ولایی مشهد پس از حضور در این مراسم، در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر حضور گرد هم می‌آیند و در ویژه‌برنامه این روز شرکت خواهند کرد، سخنران مراسم ویژه گرامیداشت 22 بهمن در حرم مطهر رضوی، دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

ایران اسلامی؛ یکپارچه در جشن انقلاب اسلامی

امروز ساکنان استان دارالحماسه بوشهر وارثان شهید رئیسعلی دلواری با رعایت همه شیوه نامه‌های بهداشتی در جشن ملی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی 22 بهمن، اقتدار مردمی بابصیرت و ولایت مدار را به نمایش گذاشته اند، امروز از دیلم و گناوه و بوشهر تا دشتی و دشتستان، تنگستان و دیر تا کنگان و جم و عسلویه همه از زن و مرد، پیر و جوان از هر گروه و صنف و گرایش به صحنه دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران آمده اند تا دنیا بداند ما بر سر آن عهد که بستیم نشستیم.

چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از شمال تا جنوب استان فارس از اقلید تا جهرم و لارستان با حضور اقشار مختلف مردم، شیعه و سنی در کنار هم با مشت های گره کرده فریادهای انزجار خود را بر سر آمریکا و نظام سلطه جاری ساختند و نشان دادند بر آن عهد و پیمانی که با امامین انقلاب بستند تا آخرین نفس برآن عهد مقدس خود پایبند خواهند بود.

یوم‌الله بیست و دوم بهمن، نقطۀ اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و بازتعریف حمایت 4 دهه از انقلاب اسلامی است. حضور حماسی و وحدت‌بخش مردم ایران در راهپیمایی باشکوه چهلمین و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایۀ نشاط و امید و برای دشمنان ‌این انقلاب مایۀ یأس و ناامیدی است.

ارسال نظرات