۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۷۰۲۴۹۰
آیت الله حسینی بوشهری:

باید از تجربیات دوران انقلاب اسلامی به بهترین شکل استفاده کنیم

باید از تجربیات دوران انقلاب اسلامی به بهترین شکل استفاده کنیم
رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه تجربیات خوبی در دوران انقلاب اسلامی به دست آورده‌ایم، گفت: باید از این تجربیات به بهترین شکل استفاده کنیم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار حجت الاسلام جواهریان رییس دفتر موقوفات و منابع پایدار و آقای نیکزادیان مدیر عامل صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با بیان اینکه تجربیات خوبی در دوران انقلاب اسلامی به دست آورده‌ایم، گفت: باید از این تجربیات به بهترین شکل استفاده کنیم تا بتوانیم کاستی‌هایمان را جبران کنیم.

آیت الله حسینی بوشهری با تبریک ولادت جوادالائمه(ع) گفت: امام جواد(ع) در حدیثی می‌فرمایند که مؤمن نیازمند سه خصلت است: توفیق از سوی خداوند، واعظ درونی و پندپذیر بودن.

وی با بیان اینکه خدمت به طلاب و روحانیون و رفع مشکلات آنان توفیق بزرگی است و شما باید قدر این توفیق الهی را بدانید، گفت: نگاه مرکز خدمات عام است و بدون تبعیض خدمت رسانی می‌کند که این خود توفیقی بزرگ است.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امام حسین علیه‌السلام درباره خدمت به مردم می‌فرمایند: «إعْلَمُوا أنَّ حَوَائِجَ النّاسِ إلَیْکُمْ مِنْ نِعَمِ اللّه ِ عَلَیْکُمْ فَلا تَمَلُّوا النَّعَمَ فَتَتَحَوَّلُ إلی غَیْرِکُمْ؛ بدانید نیازهای مردم به سوی شما از نعمت های خداوند بر شماست. بنابراین، این نعمت‌ها را از خود دور نسازید؛ که اگر چنین کنید، این نعمت (مراجعه مردم به سوی شما از شما گرفته می‌شود) و به دیگران داده می‌شود.»

وی برای موفقیت مدیران و کارکنان مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در انجام رسالت خدمت‌رسانی به سربازان حضرت ولی‌عصر(عج) آرزوی موفقیت و توفیق الهی کرد و گفت: پیگیری برای ایجاد منابع پایدار و تقویت صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات از امور با ارزش و مهم است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله حسینی بوشهری در پایان برای همکاری با مرکز خدمات و پیگیری موارد مطرح شده در جلسه در خصوص ایجاد منابع پایدار و تقویت صندوق قرض‌الحسنه شجره طیبه قول همکاری و مساعدت داد.

گفتنی است در این جلسه حجج اسلام احمدی مسئول منابع پایدار مرکز و امیری مدیرکل مرکز خدمات استان بوشهر نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات