۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۷۰۲۵۰۶
مسؤول مرکز تبلیغ اینترنتی معاونت تبلیغ حوزه:

در آینده ای نزدیک هزار طلبه برای «تبلیغ مجازی» تربیت خواهند شد

در آینده ای نزدیک هزار طلبه برای «تبلیغ مجازی» تربیت خواهند شد
حجت الاسلام عبدالهی در حاشیه بازدید مدیر عامل خبرگزاری رسا از مرکز تبلیغ اینترنتی حوزه از اخذ مجوز های لازم جهت آموزش طلاب در عرصه تبلیغ اینترنتی و مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مسعود عبدالهی مسؤول مرکز تبلیغ اینترنتی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه در جریان بازدید حجت الاسلام محققی، مدیرعامل و جمعی از مسئولان خبرگزاری رسا از این مرکز گفت: برای سال آینده مجوز‌های لازم اخذ شده تا هزار نفر طلبه را مشغول تبلیغ مجازی کنیم؛ این مرکز ۲۰ نیروی رسمی دارد و ۲۰۰ نفر نیروی ساعتی در آن مشغول به کار هستند؛ مرکز تولید و نشر محتوای فضای مجازی صف واسط بین ستاد و شهرستان‌های معاونت تبلیغ است.

وی افزود: فضای رسانه امروز را نباید دسته کم بگیریم چرا که تلفن همراه، یک رسانه سبک و قابل حمل است که همه جا همراه انسان هاست؛ مبلغانی هستند که ۱۶۰ هزار دنبال کننده دارند، اما با آن ها ارتباط نداریم و اگر حمایت کنیم ثمر بیشتری دارد؛ اعتبار بخشیدن به طلبه اعتماد به نفس او را زیاد می‌کند برای مثال طلبه سطح چهاری داشتیم که به بنایی مشغول شده بود، اما در این مرکز به کار گرفته شد و جایگاه خود را پیدا کرد که در حال حاضر خود آن فرد نیز از مهارت‌هایی که کسب کرده راضی است.

مسؤول مرکز تبلیغ اینترنتی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه اظهار داشت: طلبه‌ای نداریم که ضعیف باشد بلکه اگر مهارت داشته باشد می‌تواند منشأ اثر واقع شود؛ نیرو‌هایی که در این مکان مشغول هستند طی چند فراخوان جذب شدند و از تخصص‌های مختلف در رشته‌های مورد نیاز استفاده شد؛ بر روی انگیزه این طلاب نیز کار کرده و سعی کرده ایم که دل و روح آن‌ها با کار همراه باشند.

وی با تأکید فراوان بر روی همراهی با ولی گفت: سعی داریم فرمایشات رهبری را به خاطر داشته باشیم از همین رو به همه کسانی که اینجا کار می‌کردند توصیه کردیم حتما واکسن بزنند تا بتوانیم همکاری خود را ادامه دهیم.

مسؤول مرکز تبلیغ اینترنتی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه گفت: امکانات فنی خوبی در نظر گرفتیم و امیدواریم در سال آینده تخصیص پیدا کند؛ آیت الله اعرافی با فکر باز خود ما را یاری می‌کند و از اصطلاحات خاص فضای مجازی با خبر هست و ارزش کار را می‌داند؛ کار رسانه‌ای بسیار سخت است و صحبت کردن رسانه‌ای با سخنرانی منبری متفاوت می باشد، از همین رو مبلغ برای تبلیغ مجازی بسیار کم وجود دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بحمدالله مرکز تبلیغ اینترنتی حوزه با سابقه ۱۵ ساله خود در حال دیده شدن است و قالب‌های جدید از یک سال گذشته دیده شده و ریخته شده است؛ وادی طلبگی با دیگر وادی‌ها فرق می‌کند چرا که دغدغه ما تبلیغ است و نباید درگیر کاغذبازی‌های اداری شویم.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حسین کاظمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
خدا قوت عرض می کنم به برادر عبداللهی و همکاران سخت کوششان
0
0
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
حوزه‌های علمیه و روحانیون باید با شناخت فضای مجازی و استفاده از بیان خوب و استدلال قوی از ظرفیت‌های این فضا برای نشر معارف اسلامی و تبلیغ دین استفاده کنند
0
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
در امر تبلیغ دین باید حجت تمام شود. این امر از طرق متعددی همانند زبان، تأليف و فضای مجازی و ماهواره و... تحقق می یابد. امروزه خدای متعال بیش از گذشته مورد هجمه قرار گرفته است.
در مقابل دفاع از خدای متعال بر عهده همگان است. همينطور اسلام در دنیای کنونی حتی در کشورهای اسلامی متهم است و جوانان از آن روی گردان شده اند.
همگان باید با بلاغ مبین در راه دفاع از اسلام گام بردارند.
0
0
مرتضی کاشی زاده
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
وظیفه ما تبلیغ اسلام است و باید این تبلیغ به حد بلاغ مبین برسد تا اینکه کسی حجتی در مقابل خدا نداشته باشد، و این زحمات شما در حقیقت تلاش حداکثری برای دریافت پیام هدایت می باشد ان شاالله ماجور باشید
0
0