۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۷۰۲۵۲۹
به همت مجمع هم افزایی جوانان انقلابی؛

اولین همایش گروه‌ها و تشکل های گام دومی برگزار شد

اولین همایش گروه‌ها و تشکل های گام دومی برگزار شد
اولین همایش گروه‌ها و تشکل های گام دومی با موضوع «حلقه های میانی در گام دوم انقلاب» به همت مجمع هم افزایی جوانان انقلابی در سالن همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، اولین همایش گروه‌ها و تشکل های گام دومی با موضوع «حلقه های میانی در گام دوم انقلاب» با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و حجت الاسلام موسوی رئیس پژوهشکده باقرالعلوم، به همت مجمع هم افزایی جوانان انقلابی در سالن همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به حلقه های میانی در گام دوم انقلاب گفت: از دولت آقای رئیسی می‌خواهیم که مدیران میانی قوی بر اساس کار باشند چرا که اگر با سبک و سیاق سابق بخواهیم پیش برویم هرچند دولت و وزرا کارآمد و جهادی باشند اما باز مشکلات در جای خود باقی خواهد بود.

وی ضمن بیان مشکلات استان خوزستان اظهار کرد: استان خوزستان تا به حال از سوء مدیریت رنج می‌برد، امیدواریم در این دولت ضعف و کم کاری های گذشته جبران شود.

امام جمعه اهواز مسأله جمعیت را مطالبه جدی رهبری از مردم و مسئولین کشور دانست و تصریح کرد: با این نرخ جمعیت در آینده با چالش‌های گوناگونی مواجه خواهیم شد، به اعتقاد بنده حوزه علمیه یک اجلاسیه خاص نسبت به مسأله فرزندآوری با حضور نخبگان خود باید برگزار کند چرا که مسأله جمعیت مطالبه جدی رهبری از مردم و مسئولین کشور است.

در ابتدای برنامه رئیس پژوهشگاه باقرالعلوم اظهار کرد: این همایش مقدمه‌ای برای ایجاد هم افزایی در استفاده از تجربیات گروه‌های مختلف مردمی برای ایجاد تمدن نوین اسلامی است که در آینده‌ای نزدیک برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اراده جوانان خاطرنشان کرد: جوانان تربیت شده انقلابی و با اراده اگر در میدان حاضر و قدم بردارند ساختارها متحول خواهد شد انقلاب اسلامی از قم رقم خورد و بیانیه گام دوم نیز از قم آغاز می‌شود چرا که بیانیه گام دوم یک بیانیه معرفتی است.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به مردمی بودن انقلاب ابراز کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به این دلیل بود که از دل مردم جوشید و این پدیده مردمی ۸ سال در مقابل نیروهای بعثی صدام با همان اراده انقلابی خود ایستاد.

ارسال نظرات